نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم
نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم

از سیم کارت رایتل چه میدانید؟

از سیم کارت رایتل چه میدانید؟

امروزه اپراتورهای بسیاری در زمینه ساخت و عرضه سیم کارت فعالیت می کنند که البته ما در این بخش میخواهیم به معرفی رایتل بپردازیم. شما میتوانید خرید و فروش سیم کارت رایتل را از سامانه هایی که به شما اجازه خرید و فروش اینترنتی را می دهند انجام دهید. رندباز از جمله سامانه هایی است که به شما اجازه این خرید را خواهد داد و در واقع کار را برای شما راحت کرده است چرا که میتوانید به آسانی خرید سیم کارت رایتل را به صورت اینترنتی انجام دهید.

 

چرا سیم کارت رایتل؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که در بین تمامی اپراتورهایی که در این زمینه فعالیت می کنند چرا باید سیم کارت رایتل را خریداری کنید. آنچه که باید بدانید این است که این سیم کارت ها در واقع از اولین نسل سیم کارت های اعتباری نوین هستند که در سراسر کشور امکان خرید آن ها وجود دارد. شما میتوانید سیم کارت های رایتل را با پیش شماره های 0921 و 0922 خریداری کنید و آنها را مورد استفاده قرار دهید. این نوع سیم کارت ها در واقع خدمات بسیاری را به شما ارائه میدهند که از جمله آنها می توان به اینترنت پرسرعت و همچنین کیفیت در مکالمه اشاره کرد. دقت داشته باشید که اینترنت پرسرعت و همچنین کنفرانس هایی که میتوانید به صورت صوتی و تصویری با سیم کارت خود برقرار کنید به شما امکان ایجاد پیام های چندرسانه ای را خواهد داد که در نهایت میتوانید آنها را از یک اپراتور دریافت کنید و با هزینه اولیه بسیار کم صاحب یک سیم کارت رایتل شوید.

 

خرید سیم کارت رایتل از رندباز

در بین تمامی سامانه هایی که اقدام به خرید و فروش سیم کارت کرده اند، رندباز یکی از بهترین هاست چرا که به شما اجازه می دهد که خرید خود را راحت تر انجام دهید. آنچه که باید بدانید این است که رندباز در این زمینه به صورت عالی فعالیت خود را ثابت کرده است و هرآنچه که باید داشته باشید را از رندباز میتوانید دریافت کنید. شما میتوانید خرید و فروش سیم کارت رایتل را در رندباز تجربه کنید. بدون شک شما هم دیده اید که عده بسیاری در این زمینه به دنبال خرید و فروش اینترنتی سیم کارت خود هستند. این افراد باید بدانند که در واقع خرید سیم کارت رایتل به همین آسانی هم نخواهد بود و باید احراز هویت شوند. کاری که توسط سیستم و با به میان گذاشتن کارت ملی و شناسنامه شما انجام خواهد شد. البته نکته ای در این میان وجود دارد و آن هم این است که شما پیش از خرید سیم کارت رایتل باید با اپراتورهایی که در این زمینه فعالیت دارند صحبت کنید تا ببینید که آیاسیم کارت مدنظر شما با تبلت و یا تلفن همراه شما سازگاری دارد یا خیر. شما همچنین می تواند از اپراتورهای رندباز کمک بگیرید.

 

میخواهید سیم کارت رایتل دائمی بخرید؟

شما میتوانید سیم کارت رایتل را هم به صورت اعتباری و هم به صورت دائمی خریداری کنید. بدون شک خرید سیم کارت اعتباری برای شما آسان تر خواهد بود اما نگران نباشید! اگر شما سیم کارت رایتل اعتباری را خریداری کرده اید میتوانید به آسانی آن را به سیم کارت دائمی تبدیل کنید و البته که شرکت رایتل به شما امکانات بی نظیری در این زمینه ارائه خواهد داد.

رایتل در واقع برای افرادی که میخواهند سیم کارت دائمی خود را به اعتباری تبدیل کنند امکان خرید و فروش راحتی را فراهم کرده است. همچنین این افراد میتوانند از اینترنت نسل چهارم هم در این زمینه بهره مند شوند، البته شما میتوانید با خرید سیم کارت رایتل در این بخش به آسانی هرآنچه که میخواهید را مهیا کنید و البته باید بدانید که میتوانید از اینترنت پرسرعت و رایگان هم برای ماه ها بهره مند شوید.

سرویس های رومینگ رایتل هم از جمله دلایلی است که عده بسیاری علاقه مند به دریافت آن ها هستند. دیگر در این زمینه فرقی ندارد که شما سیم کارت اعتباری دارید یا سیم کارت دائمی بلکه نکته ای که مهم است این است که میتوانید در مناطق تحت پوشش این سیم کارت ها به آسانی از آنها استفاده کنید. سپس تعرفه های بسیار هم به صورت عادی برای شما ایجاد خواهد شد که در واقع به شما کمک می کند با تعرفه های کمتر به خرید و فروش بهتر بپردازید. اگر شما هم میخواهید سیم کارت رایتل را خریداری کنید میتوانید این کار را از سامانه رندباز به آسانی انجام دهید و به دقت باید به آن توجه کنید چرا که رندباز از جمله سامانه های معتبر در این زمینه به شمار می آید که کار خرید و فروش را برای شما آسان تر خواهد کرد و به شما اجازه می دهد که به عنوان فردی که میخواهد این سیم کارت را خریداری کند، پیش از خرید از تمامی اعتبارات لازم برخوردار شود.

 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


سیم کارت همراه اول و خرید قسطی آن!

سیم کارت همراه اول و خرید قسطی آن!

سیم کارت همراه اول یکی از محبوب ترین اپراتورهایی است که امروزه به تولید سیم کارت با شماره های رند می پردازد. در این بین می توان گفت که خرید سیم کارت همراه اول نیازمند اطلاعات بسیاری است. اگر شما میخواهید در این زمینه سیم کارت خود را خریداری کنید، باید بدانید که نکات بسیاری را باید مدنظر داشته باشید. خرید سیم کارت همراه اول امروزه به سختی گذشته نیست. در دوره های قبل , شما باید حتما مدارک بسیار زیادی را برای خرید سیم کارت ارائه می دادید و هم اینکه برای خرید سیم کارت های همراه اول نمی توانستید به صورت قسطی اقدام کنید. اما امروزه حتی امکان خرید آنلاین هم برای شما فراهم شده است. در این بخش با ما و خرید قسطی سیم کارت همراه اول همراه باشید.

 

خرید قسطی سیم کارت همراه اول یعنی چه؟

امروزه اپراتورهای بسیاری امکان خرید قسطی را برای علاقه مندان ایجاد کرده اند. این افراد در واقع به شما اجازه می دهند که خرید خود را به صورت کاملا آنلاین و حساب شده انجام دهید. از جمله سازمان هایی که در زمینه خرید و فروش قسطی سیم کارت فعالیت می کنند میتوان به رندباز اشاره کرد. شما در این سامانه میتوانید خرید سیم کارت را به صورت قسطی هم انجام دهید و مطمئن باشید که برای شما تماما سود خواهد داشت.

امروزه برخی از شماره هایی که شما خریداری می کنید ممکن است که آنقدر رند باشند و یا آنقدر مورد استفاده باشند که شما نتوانید آن ها را خریداری کنید. از لحاظ قیمتی منظور این است که آنچنان قیمت بالایی دارند که شما از خرید آنها پشیمان می شوید. در این حال باید بدانید که میتوانید خرید قسطی سیم کارت را از رندباز انجام دهید. رندباز سامانه ای است که سال هاست در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت دارد و همین هم باعث می شود که به یک انتخاب مناسب و معتبر در این زمینه تبدیل شود. دقت داشته باشید که خرید و فروش سیم کارت همراه اول به همین آسانی ها هم نخواهد بود و اگر شما میخواهید اقدام به خرید این سیم کارت ها کنید باید نهایت دقت را در این زمینه به کار ببرید چرا که ممکن است با مشکل روبرو شوید.

 

چرا خرید قسطی سیم کارت همراه اول؟

همانطور که میدانید همراه اول جز اپراتورهایی به شمار می آید که تولید کننده خط های دائمی و اعتباری است. خط های دائمی البته به شما کمک خواهند کرد که خرید خود را به صورت قسطی انجام دهید. همانطور که میدانید برای خرید سیم کارت همراه اول شما نمی توانید برای سیم کارت های اعتباری فعالیت کنید بلکه باید به طور حتم به دنبال سیم کارت های دائمی باشید. اما دلیل آن چیست؟

زمانی که شما میخواهید سیم کارت همراه اول را خریداری کنید، اگر سیم کارت مدنظر شما اعتباری باشد، این احتمال وجود دارد که فرد خریدار اقساط سیم کارت خود را پرداخت نکند و به خصوص در این زمینه شما را دچار مشکل خواهد کرد. پس امکان خرید قسطی سیم کارت همراه اول تنها برای سیم کارت های دائمی ایجاد شده است که به شما کمک خواهند کرد این کار را به آسانی انجام دهید و خرید راحتی داشته باشید.

شما میتوانید خرید سیم کارت همراه اول را از سامانه رندباز انجام دهید. این سامانه به شما کمک خواهد کرد که سیم کارت مورد علاقه خود را پیدا کنید و بعضا اگر سیم کارت شما همراه اول و دائمی باشد میتوانید آن را به صورت قسطی هم خریداری کنید. این کار شاید در ابتدا در نظر شما غیرممکن باشد اما اینطور نیست و عده بسیاری به دنبال خرید و فروش سیم کارت خود به صورت قسطی هستند.

نکته دیگری که در خرید سیم کارت همراه اول از رندباز باید بدانید این است که شما میتوانید سیم کارت خود را به صورت آنلاین خریداری کنید. شاید در گذشته این امکان وجود نداشت و شما به طور حتم باید برای خرید یک سیم کارت به صورت حضوری مراجعه می کردید اما امروزه دیگر این مشکلات برای شما وجود نخواهد داشت و اگر شما میخواهید سیم کارتی را خریداری کنید میتوانید به آسانی آن را از خانه و با چندین کلیک به صورت آنلاین خریداری کنید. البته دقت داشته باشید که سامانه ای که انتخاب می کنید باید در این زمینه فعال باشد تا شما را دچار مشکل نکند و بعضا در این زمینه اختیارات خود را نیز بسنجید. بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که یک سامانه کاملا معتبر را برای خرید سیم کارت همراه اول خود انتخاب کنید. شما میتوانید با رعایت تمامی نکاتی که گفته شد، رندباز را برای خرید سیم کارت های خود انتخاب کنید. شما نه تنها میتوانید توسط رندباز خریدی آسان و مطمئن داشته باشید بلکه قادر خواهید بود که سیم کارت خود را با قیمت گذاری های کارشناسی شده بخرید.

 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


خرید سیم کارت رایتل از رندباز

خرید سیم کارت رایتل از رندباز

رندباز از جمله سامانه هایی است که به شما اجازه خرید اینترنتی سیم کارت را می دهد، شما در واقع میتوانید توسط رندباز به آسانی اقدام به خرید و فروش سیم کارت هایی با اپراتورهای مختلف کنید که از جمله آنها می توانیم به رایتل اشاره کنیم. همانطور که میدانید، رایتل یکی از بهترین اپراتورهایی است که شما میتوانید برای خرید سیم کارت خود از آن استفاده کنید و دقت داشته باشید که میتوانید از اینترنت پرسرعت این اپراتور نیز بهره مند شوید.
سیم کارت رایتل در واقع از اولین نسل سیم کارت های اعتباری نوین هستند که در سراسر کشور با پیش شماره های 0921 و 0922 مورد استفاده قرار گرفته اند. این نوع سیم کارت ها در واقع با ارائه خدمات پیشرفته ای نظیر اینترنت پرسرعت و همچنین کنفرانس های صوتی و پیام های چند رسانه ای به شما کمک خواهد کرد که تمامی آنچه که نیاز دارید را بتوانید از یک اپراتور دریافت کنید. رندباز در این بین برای شما امکانات پیشرفته ای را در زمینه خرید و فروش سیم کارت رایتل ایجاد کرده است که در واقع شما میتوانید توسط آن با هزینه ی اولیه بسیار کمی صاحب سیم کارت رایتل شوید و آن را بر حساب نیاز خود شارژ کنید. شما همچنین قادر خواهید بود که از تمامی خدمات شبکه های رایتل استفاده کنید و میتوانید در این بخش، بر هزینه های ارتباطی خود نیز کنترل بهتری داشته باشید. البته باید بدانید که جهت اطلاع از اینکه آیا تلفن همراه و یا تبلت شما سازگاری لازم را با این سیم کارت ها دارد به بخش خدمات مشتریان مراجعه کنید و همچنین میتوانید از اپراتورهای ما در رندباز کمک بگیرید.
 

تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی در رندباز
بدون شک شما هم علاقه مند به خرید سیم کارت اعتباری هستید اما تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی هم از جمله کارهایی است که شما میتوانید در سامانه رندباز انجام دهید. دقت داشته باشید که شما میتوانید در هر زمانی که میخواهید سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنید و البته با تبدیل سیم کارت خود از اعتباری به دائمی شما میتوانید از امکانات بی نظیر این سیستم ها استفاده کنید. سامانه رندباز هم در این بین برای افرادی که میخواهند سیم کارت رایتل خود را از اعتباری به دائمی تبدیل کنند شرایط خوبی را مهیا کرده است که در واقع از جمله آنها می توان به برخورداری از خدمات اینترنت نسل چهارم اشاره کرد که به شما اجازه می دهد با تبدیل سیم کارت رایتل اعتباری خود به سیم کارت دائمی، از اینترنت 4G در این زمینه بهره مند شوید.
شما همچنین میتوانید از بسته های رومینگ نیز استفاده کنید. استفاده از کلیه خدمات سیم کارت رایتل، چه اعتباری و چه دائمی تنها در مناطقی قابل استفاده است که جز مناطق تحت پوشش این سیم کارت ها به شمار می آیند. در خارج از این مناطق، اگر شما بخواهید از خدمات سیم کارت رایتل استفاده کنید باید رومینگ ملی را پرداخت کنید که البته تعرفه های شما از آن پس هم به صورت عادی حساب خواهد شد. اگر شما هم میخواهید از خدمات بی نظیر سیم کارت رایتل استفاده کنید میتوانید به آسانی آن ها را خریداری کنید و با فعال سازی آن ها از خدمات بی نظیر اپراتور رایتل برخوردار شوید.

 

چرا خرید سیم کارت رایتل از رندباز؟

آنچه که ممکن است برای شما سوال باشد این است که چرا باید به جای خرید مستقیم از فروشگاه هایی که اقدام به فروش سیم کارت رایتل می کنند کار خود را از رندباز انجام دهید؟ دقت داشته باشید که در بین تمامی سایت هایی که در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کنند رندباز یکی از بهترین هاست و در واقع خدمات بی نظیری را نیز به علاقه مندان ارائه می دهد. آنچه که باید بدانید این است که با توجه به افزایش خریدهای اینترنتی امکان کلاهبرداری هم در این زمینه افزایش پیدا کرده است. در این حال کاری که میتوانید انجام دهید این است که خرید خود را از یک سامانه معتبر انجام دهید. در واقع این اعتبار سامانه است که باعث می شود شما بتوانید یک خرید آسان داشته باشید.

با توجه به اینکه عده بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند، سامانه هایی هم وجود دارند که بعد از دریافت وجه دیگر پاسخی به شما نخواهند داد و بعضا ممکن است که برای شما مشکلات زیادی را به وجود بیاورند. شما بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که از یک سامانه خوب و معتبر خرید خود را انجام دهید. اگر هنوز هم با سامانه رندباز آشنا نیستید باید بدانید که این سامانه در واقع امکان خرید قسطی را نیز برای برخی از اپراتورها ایجاد کرده است و شما میتوانید با خرید سیم کارت دائمی از برخی از اپراتورهای خاص به آسانی مبلغی که باید را به صورت قسطی و ماهانه پرداخت کنید. در واقع این امکان باعث می شود تا عده ای که نمیتوانند خرید خود را به صورت نقدی انجام دهند با خیالی راحت و مطمئن خرید خود را به صورت قسطی از رندباز انجام دهند و پول آن را به صورت ماهانه پرداخت کنند.

 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

سیم کارت همراه اول را از رندباز بخواهید!

سیم کارت همراه اول را از رندباز بخواهید!
شاید شما هم جز آن دسته کسانی باشید که بین اپراتورهای مختلف سیم کارت ها سردرگم مانده اید. در این حال باید بدانید که در واقع اپراتورهای مختلفی در زمینه تلفن های همراه و حتی اینترنت های همراه فعالیت دارند که از جمله آنها می توان به همراه اول اشاره کرد. همراه اول یکی از محبوب ترین اپراتورهایی است که در این زمینه فعالیت می کند و به شما اجازه می دهد که خرید سیم کارت خود را انجام دهید. آنچه که باید بدانید این است که آیا سیم کارت همراه اول را میتوانید به صورت اینترنتی خریداری کنید یا خیر؟ آیا سیم کارت های همراه اول به عنوان یکی از پرفروش ترین اپراتورهای کشور به شما امکاناتی را خواهد داد یا خیر؟ در ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا هر آنچه که باید را از سیم کارت همراه اول بدانید!
تعداد ثبت نام هایی که برای خرید سیم کارت همراه اول وجود دارد برای هریک از متقاضیان نامحدود خواهد بود. در واقع واگذاری هایی که در این زمینه انجام می گیرد براساس ظرفیت شبکه و همچنین امکانات فنی در هر استان به صورت مجزا خواهد بود ولیکن گفته می شود که طبق ابلاغیه هایی که توسط وزارت ارتباطات و فناوری های اطلاعات ایجاد شده است، هر فردی میتواند یک سقف مجاز برای خرید سیم کارت داشته باشد که در واقع برای مشتریان حقیقی تا 10 سیم کارت فعال است. البته اینطور گفته می شود که این اپراتور، خرید بیش از 10 سیم کارت را برای مشترکین همراه اول غیرممکن دانسته است.
 

چرا خرید سیم کارت همراه اول؟
شاید نکته ای که باید بدانید این است که زمانی که اینهمه اپراتور در زمینه تلفن های همراه فعالیت می کنند چرا شما باید از سیم کارت همراه اول استفاده کنید. شرکت همراه اول از جمله شرکت هایی است که شما میتوانید خرید سیم کارت خود را از این اپراتور انجام دهید. آنچه که باعث تمایز این شرکت شده است در واقع این نکته است که این اپراتور به عنوان یکی از اپراتورهای همراه به شما اجازه یک مکالمه و همچنین دریافت پیام و اینترنت عالی را خواهد داد. شما میتوانید توسط این شرکت به آسانی هرآنچه که نیاز است را در این زمینه برآورده کنید.
دقت داشته باشید که همراه اول همچنین امکان خرید اینترنتی را نیز برای علاقه مندان فراهم کرده است و دیگر شما میتوانید با چندین کلیک به آسانی هرآنچه که میخواهید را خریداری کنید. البته باید دقت داشته باشید که خرید اینترنتی باعث نمی شود که شما احراز هویت را انجام ندهید بلکه شما باید در اسرع وقت به یکی از معتبرترین مراکز در این زمینه مراجعه کنید و خرید خود را ثبت کنید. البته دقت داشته باشید که ثبت خرید در واقع بدین معناست که شما سیم کارت را به صورت پستی دریافت خواهید کرد و حتی میتوانید آن را از نمایندگی های مجاز همراه اول نیز تحویل بگیرید.


آنچه که رندباز برای خرید سیم کارت همراه اول ایجاد کرده است
رندباز به عنوان یکی از سیستم هایی که در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کند به شما اجازه خواهد داد که خرید سیم کارت همراه اول را به آسانی انجام دهید. دقت داشته باشید که شاید در نظر شما این کار غیرممکن باشد چرا که خرید سیم کارت حتما باید به صورت حضوری انجام شود اما اینطور نیست. شما میتوانید خرید سیم کارت همراه اول را به صورت غیرحضوری از سامانه هایی مانند رندباز هم انجام دهید و به آسانی شماره مورد علاقه خود را انتخاب کنید. البته دقت داشته باشید که آنچه که باید بدانید این است که رندباز به شما اجازه می دهد که حتی خرید سیم کارت همراه اول را به صورت قسطی هم انجام دهید.
بله شاید تصور کنید که خرید قسطی سیم کارت غیرممکن است اما اینطور نیست. البته این امکان تنها برای سیم کارت های دائمی امکان پذیر است و اگر شما بخواهید سیم کارت اعتباری را خریداری کنید باید آن را نقدا پرداخت کنید. در زمینه سیم کارت های قسطی شما میتوانید سیم کارت دائمی خود را در سامانه رندباز انتخاب کنید و پس از احراز هویت اقدام به خرید آن کنید. در این حال باید بدانید که نکات بسیاری را باید مدنظر داشته باشید. معمولا قسط هر یک از ماه ها روی قسط تلفن همراه شما پرداخت خواهد شد و این راهی است که شما میتوانید شماره مورد علاقه خود را به صورت کاملا راحت و اینترنتی و حتی به صورت قسطی هم خریداری کنید. می توان گفت که در زمینه خرید قسطی سیم کارت همراه اول، رندباز یکی از اولین سامانه هایی است که فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون هم توانسته است به صورت کاملا معتبر در این زمینه فعالیت کند و به عنوان یکی از معتبرترین سامانه ها شناخته شده است. در نهایت می توان گفت که شما با خرید از سامانه رندباز میتوانید به آسانی سیم کارت همراه اول خود را خریداری کنید.

 

 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


سیم کارت سامانتل

سیم کارت سامانتل را از رندباز بخواهید!

همانطور که میدانید امروزه اپراتورهای بسیاری در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کنند. از بین تمامی آن ها می توان گفت که سیم کارت سامانتل هم امروزه در زمره بهترین اپراتورهای سیم کارت به شمار می آید. سیم کارت سامانتل اما در آن سوی مرزها وسیله ای برای شما خواهد بود که در سفر هم با خود به همراه ببرید. همانطور که میدانید، یکی از بخش های جدایی ناپذیر زندگی سفر است که شما از آن برای رسیدن به شناخت و همچنین کسب و کار استفاده می کند. امروزه با توجه به اینکه روند سفرهای مختلف افزایش یافته است، برقراری ارتباط هم نسبت به گذشته بیشتر مورد اهمیت است به همین دلیل هم باید توانایی ارتباطات در سفرها وجود داشته باشد. شما سیم کارت سامانتل را میتوانید با سرویس های رومینگ اختصاصی برای سفرهای خارج از کشور استفاده کنید.

 

چرا سیم کارت سامانتل؟

در دنیای امروز که رقابت حرف اول را می زند، میتوان گفت که اینکه یک سیستم در دسترس باشد و قابلیت استفاده سریع و آسان از آن وجود داشته باشد در واقع جز مهم ترین نکات است. شما میتوانید با کمک سیم کارت سامانتل در واقع حس آسایش و آرامش بیشتری را حین سفر تجربه کنید. سامانتل در واقع به شما اجازه می دهد که دغدغه دوری از خانه و خانواده خود را کنار بگذارید و با خیالی آسوده سفر کنید. سرویس رومینگ های بین المللی سیم کارت سامانتل در واقع به شما اجازه خواهد داد که با استفاده از خدمات نسل چهارم که جزو نسل دوم و سوم هستند در شبکه هایی که اپراتورهای طرف قرارداد از آنها استفاده می کنند بتوانید در 42 کشور جهان از امکانات مختلفی استفاده کنید.

کلیه افرادی که از سیم کارت سامانتل استفاده می کنند میتوانند سرویس رومینگ خود را در هر یک از کشورهای طرف قرارداد مورد استفاده قرار دهند. دقت داشته باشید که خدمات سیم کارت سامانتل هم اکنون به صورت پیش فرض روی تمامی خطوط مشترکین سیم کارت سامانتل فعال است و آن ها در صورت خروج از کشور میتوانند از آن ها استفاده کنند. توصیه ما به شما این است که اگر میخواهید از سیم کارت سامانتل استفاده کنید ابتدا بررسی های لازم را انجام دهید و ببینید که آیا میتوانید از سرویس رومینگ این سامانه در کشور مقصد خود استفاده کنید یا خیر. در واقع شما میتوانید در 42 کشور از این سیم کارت ها استفاده کنید و تنها نکته ای که باید مدنظر داشته باشید این است که تعرفه هایی که برای استفاده از این سیم کارت ها وجود دارد را مورد بررسی قرار دهید.

 

تعرفه های مربوط به سیم کارت سامانتل

در خصوص استفاده شما از سرویس های رومینگ که توسط سیم کارت سامانتل به شما ارائه خواهد شد نکات بسیاری را باید بدانید. در واقع شما میتوانید مطابق با ضوابط و همچنین هزینه هایی که توسط شرکت سامانتل ایجاد شده است و طبق قراردادهایی که با اپراتورهای دیگر ایجاد کرده است هزینه های مربوط به رومینگ و استفاده شما از اپراتورهای مختلف را در اختیار شما قرار دهد. در این بین همچنین محاسباتی ارزی هم برای هزینه های فیمابین در نظر گرفته خواهد شد که البته شما میتوانید آن ها را به ریال پرداخت کنید. البته مشترکینی که میخواهند سیم کارت سامانتل را خریداری کنند و به خارج از کشور سفر کنند پیش از هرگونه اقدامی در این زمینه باید اعتبار خود را افزایش دهند. با توجه به اینکه افزایش اعتبار در بازگشت از سفر هم میتواند برای آن ها برای کارهای روزمره و همچنین مصارف شخصی مبغلی پیشنهاد گردد که البته بهتر است شما اندکی از این مقدار بیشتر اعتبار خود را شارژ کنید تا بتوانید در حین سفر با مشکلاتی نظیر قطع ارتباطات مواجه نشوید.

در نهایت شما از طریق شارژ آنلاین و از طریق سایت سیم کارت سامانتل اقدام به افزایش اعتبار کنید. پس از اینکه شما از ایران خارج شوید و وارد محدوده بین الملل رومینگ شوید به طور خودکار تمامی آنچه که نیاز دارید برای شما فعال خواهد شد و شما میتوانید از یک تماس پرسرعت استفاده کنید. البته طریق فعال سازی دستی هم آورده شده است که اگر بخواهید توسط پشتیبانی آنلاین به شما گفته خواهد شد.

 

خرید سیم کارت سامانتل از رندباز

به طور حتم تاکنون با سامانه رندباز به طور کامل آشنا شده اید. آنچه که باید در مورد این سامانه بدانید این است که شما میتوانید خرید سیم کارت را به صورت اینترنتی و کاملا در پروسه ای ایمن انجام دهید. بسیاری از افراد با روند اینترنتی شدن علاقه مند هستند که دیگر کارهای کوچک خود را نیز به صورت آنلاین انجام دهند. در این حال گفته می شود که بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که خرید سیم کارت سامانتل خود را از سامانه هایی مانند رندباز انجام دهید. جالب است بدانید که سامانه رندباز حتی برای برخی از اپراتور ها به شما اجازه خرید قسطی را نیز خواهد داد و چه چیز ازین بهتر که شما بتوانید سیم کارت خود را به صورت کاملا اینترنتی و به صورت قسطی خریداری کنید. برای خرید سیم کارت سامانتل با رندترین شماره ها همین حالا به رندباز مراجعه کنید و شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید!



منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز