نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم
نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم

ایرانسل و جشنواره سیم کارت رو روشن کن!

اپراتور های سیم کارت در سال جدید امیدوار هستند که نسبت به سال گذشته اتفاقات مثبتی رخ دهد و بتوانند که در سال جدید متفاوت تر از گذشته کار کنند از همین رو اپراتور ها تصمیم دارند که سال جدید بهتر کار کنند. اپراتور ایرانسل تصمیم دارد که در این تعطیلات بعضی از سرویس ها و جشنواره های خود را انجام دهد.اپراتور ایرانسل که یکی از بزرگ ترین اپراتور های سیم کارت های اعتباری در داخل کشور است و همیشه در تلاش بوده است که بتواند رضایت مشتریان خود را بدست آورد. . به همین منظور با شروع تعطیلات نوروز، امکان شرکت در جشنواره " سیم کارت رو روشن کن" برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و مودم ایرانسل فراهم شده است.ایرانسل امیدوار است که بتواند با گذاشتن این نوع جشنواره ها در طول سال رضایت مشتریان خود را بدست آورد و در بازار سیم کارت بتواند یکه تازی کند.

جشنواره سیم کارت رو روشن کن!

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل و سیم کارت دائمی ایرانسل می توانند از تاریخ اول فروردین ماه 1402 تا تاریخ 31 خرداد ماه 1402 ، در جشنواره" سیم کارت رو روشن کن" شرکت نموده و از جوایز ویژه آن بهره مند گردند.

 

جشنواره سیم کارت رو روشن کن، شامل چه کسانی است؟

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و مودم می تواند در بازه زمانی اجرای طرح با خرید سیم کارت جدید و یا استفاده مجدد از سیم کارت هایی که بیش از 90 روز غیر فعال بوده، یک امیتاز کسب کرده و در این جشنواره شرکت نمایند.

 

جوایز جشنواره سیم کارت رو روشن کن!

جوایز هیجان انگیز و منحصر بفرد جشنواره سیم کارت رو روشن کن، شامل 10 جایزه 200 میلیون تومانی خرید خودرو می باشد که مشترکین می توانند از طریق روش های زیر نسبت به کسب امتیاز و شرکت در قرعه کشی، اقدام نمایند:

·        خرید سیم کارت جدید، یک امتیاز

·        استفاده مجدد از سیم کارت هایی که بیش از 90 روز غیر فعال بوده اند؛ یک امتیاز

·        تراکنش بالای 1000 تومان، یک امتیاز

 

نحوه شرکت در جشنواره سیم کارت رو روشن کن!

مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و مودم ایرانسل برای شرکت در این جشنواره می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من ( به جز تراکنش های مربوط به استفاده از خدمات دیجیتال غیر ایرانسلی ) # 45 *

·        فروشگاه اینترنتی ایرانسل

·        فروشگاه های مجاز سراسر کشور

·        شماره گیری کدهای دستوری: # 5 *، # 6 *،  # 7 *، # 55 *، # 555 *، # 4444 *

مشترکین توجه داشته باشند؛ برای شرکت در قرعه کشی باید کد دستوری  # 321 * ( ستاره 321 مربع ) را شماره گیری نمایند. البته در صورت خرید سیم کارت های مودم، نیاز به شماره گیری کد دستوری # 321 * ( ستاره 321 مربع )  نبوده و مشترک به صورت خودکار وارد قرعه کشی خواهد شد.

عیدی اپراتورها در نوروز 1402

سال 1402 با همه خوبی هاش از راه رسید و همه مردم امیدوارند که امسال سال بسیار متفاوتی در همه زمینه ها برای  خودشان بسازنند. از طرفی هم اپراتور های سیم کارت امیدوارند که در سال جدید متفاوت نسبت به گذشته کار کنند از این جهت اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که مانند سال های گذشته به مشترکان خود عیدی دهند.هر سال اپراتور های سیم کارت  به خاطر عید نوروز دو سرویس بسیار جذاب خود را که بسیار کاربردی برای مشترکان خود بوده است را عیدی می دادند. سرویس بسته مکالمه ویژه و هم چنین بسته اینترنت را به مشترکان عیدی می دادند تا مردم بتوانند به راحتی در عید نوروز به تفریحات بپردازند تا از عید هیجان انگیز خود بسیار استفاده کنند و از این رو اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که سال بسیار متفاوتی را نسبت به سال های  گذشته ایجاد کنند

بسته های عیدانه همراه اول در نوروز 1402

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور، عیدی رایگان و بی سابقه ای برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری خود در نظر گرفته است که از روز 29 اسفند 1401 قابل دسترسی می باشد. این عیدی هیجان انگیز شامل دو بخش اعتبار هدیه و بسته های رایگان مکالمه و اینترنت – کدهای تخفیف نماوا، فلای تودی، دیجی کالا، جاجیگا و ... می باشد.

 

نحوه فعال سازی عیدانه همراه اول در نوروز 1402:

مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول برای دریافت این عیدی می توانند در بازه زمانی 29 اسفند 1401 تا پایان عید سعید فطر، وارد اپلیکیشن همراه من شده و در قسمت طرح های تشویقی، بخش عیدانه 1402 را انتخاب کنند. در این بخش برای هر مشترک دو گردونه" بسته و اعتبار" و " خدمات زندگی دیجیتال" قابل مشاهده می باشد که مشترک باید با انتخاب یکی از گردونه ها و چرخاندن آن بسته عیدی خود را به صورت تصادفی دریافت نماید.

نکات و شرایط مهم:

·        هر مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول تنها یکبار می تواند یکی از گردونه ها را انتخاب و بچرخاند.

·        انتخاب یک گردونه و چرخاندن آن امکان فعال سازی گزینه دیگر را برای مشترک از بین می برد.

·        مهلت استفاده از بسته های گردونه اعتبار و بسته 48 ساعت می باشد.

·        گردونه بسته و اعتبار شامل اعتبار هدیه از 10 تا 100 هزار تومان و بسته های داخل شبکه همراه اول مانند اینترنت و مکالمه می باشد.

·        مهلت فعال سازی بسته های عیدانه همراه اول در نوروز 1402 تا پایان عید سعید فطر می باشد.

·        گردونه خدمات زندگی دیجیتال من شامل کدهای تخفیف کسب و کارهای مختلف مانند: دیجی کالا، فلای تودی، نماوا، آچاره، نت باکس، جاجیگا و ... می باشد.

·        پس از دریافت پیامک فعال سازی، امکان استفاده از آن عیدی برای مشترک فراهم می شود.

با توجه به این که در نوروز 1402 اپراتور همراه اول هیچ درگاه دستوری خاصی برای دریافت هدیه های عیدانه معرفی نکرده است و دریافت این هدیه تنها از طریق اپلیکیشن پرکاربرد همراه من امکان پذیر است، بهتر است؛ پیش از دریافت هدیه نسبت به نصب یا به روز رسانی این اپلیکیشن پرکاربرد اقدام نمایید.

 

بسته تخفیفی عید تا عید ویژه نوروز 1402 در اپراتور ایرانسل

اپراتور ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور، عیدی ویژه تعطیلات نوروز 1402 را به دو بخش  اختصاص داده است:

1.      بسته تخفیفی تماشای محتواهای مختلف در لنز روبیکا و فیلیمو

2.      هدیه مکالمه ویژه ماه مبارک رمضان

 

بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

بر اساس گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند در فاصله تعطیلات عید نوروز تا عید سعید فطر، از بسته های تخفیفی ین اپراتور که برای تماشای محتواهای موجود در نظر گرفته شده، بهره مند گردند.

 

نحوه دریافت بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل در بازه زمانی 29 اسفند ماه 1401 تا 3 اردیبهشت 1402 می توانند؛ از طریق روش های زیر نسبت به دریافت بسته های تخفیفی اینترنت ایرانسل اقدام نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 1402 * ( ستاره 1402 مربع )

 

شرایط بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

بسته های تخفیفی ایرانسل که برای تماشای محتواهای موجود در تلویزیون اینترنتی لنز، روبیکا و سرویس VOD فیلیمو در نظر گرفته شده تا سقف 10 گیگابایت اینترنت قابل خریداری و استفاده می باشد.

برای استفاده از این بسته، نیازی به خرید اشتراک پلتفرم لنز و فیلیمو نیست. به همین خاطر این عیدی برای آن دسته از مشترکین ایرانسلی که  برای تماشای محتواهای پلتفرم لنز و فیلیمو، اشتراکی تهیه نکرده اند و یا تمایل به تماشای فیلم و سریال در روبیکا دارند، بیشتر مناسب می باشد.

 

نحوه تخصیص بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

طبق گزارش ایرانسل این بسته اینترنت تخفیفی بر اساس میزان مصرف کاربران در لنز، روبیکا و فیلیمو پیشنهاد می شود و تا 30 روز پس از فعال سازی اعتبار دارد. بنابراین بعد از فعال سازی کاربران ایرانسل می توانند تا مدت زمان اعتبار بسته، از لذت تماشای تمام محتواهای موجود در بخش فیلم و سریال روبیکا و محتواهای اشتراکی فیلیمو با اینترنت نیم بها لذت ببرند.

 

هدیه مکالمه ویژه ماه رمضان ایرانسل

علاوه بر بسته های عید تا عید ایرانسل، مشترکین این اپراتور می توانند به مناسبت فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، از هدایای مکالمه ایرانسل که برای این ماه در نظر گرفته شده، استفاده نمایند.

 

شرایط هدیه مکالمه ویژه ماه رمضان ایرانسل

در این طرح کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند از تاریخ 3 فروردین ماه 1402 تا اول اردیبهشت 1402 هدیه های ویژه ماه رمضان ایرانسل را دریافت و از آن لذت ببرند.

 این هدیه ها شامل دو بسته به شرح ذیل می باشد:

1.      چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی و 40 دقیقه بعدی رایگان

2.      بسته سحرگاهی

 

نحوه فعال سازی هدیه های مکالمه ویژه ماه رمضان

*     (4 دقیقه مکالمه ایرانسلی و 40 دقیقه بعدی رایگان )

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند؛ طرح هدیه مکالمه ویژه ماه رمضان ایرانسل که شامل 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی و 40 دقیقه بعدی رایگان می باشد را از طریق زیر فعال سازند:

·        شماره گیری کد دستوری # 2 * 1 * 4444 * ( ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 2 مربع )

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

*     بسته سحرگاهی

مطابق اعلام روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند در تمام سحرگاه های ماه رمضان از ساعت 4 تا 6 بامداد، بسته مکالمه ایرانسلی یک ساعته ای را هدیه بگیرند که روش های فعال سازی آن به شرح ذیل می باشد:

·        شماره گیری کد دستوری  # 1 * 1 * 4444 * ( ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 1 مربع )

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

مشترکین توجه داشته باشند؛ فعال سازی و استفاده از هدیه های مکالمه ویژه ماه رمضان، در بازه زمانی اجرای این طرح، هیچ گونه محدودیت مصرف نخواهد داشت.

تعرفه ویژه رومینگ 1402 برای مشترکین ایرانسل

سال جدید با کلی اتفاقات جالب شروع شده است و مردم به دید و بازدید می پردازند اما بسیاری از مردم این روز ها به سقر پرداخته اند و در حال گشت و گذار در طبیعت هستند از طرفی هم ارتباطات در عید بسیار مهم هست از حال آشنایان خود خبر داشته باشیم .از طرفی هم  بعضی از مردم قصد مسافرت خارجی را دارند و دوست دارند تعطیلات را در خارج از کشور برگزار کنند برای همین نگرانی بزرگی برای ارتباطات با دوستان و آشنایان دارند. از این طرف هم اپراتور ها هم برای کسانی که در این عید می خواهند به سفر روند امکاناتی  را برای این افراد ایجاد کرده است. اپراتور های برای اینکه هزینه ارتباطات بسیار کمتر شود و آن راه حل هم سرویس رومینگ بین الملل است که بسیار در سفر مناسب است و بهترین سرویسی است که در خارج برای کمتر کردن هزینه های استفاده می شود.

برای برقراری این سرویس، اپراتورهای داخلی کشور مبدا با اپراتورهای خارجی مذاکره می کنند و قراردادی منعقد می کنند تا اپراتور خارجی در ازای دریافت هزینه ای به کاربران اپراتور داخلی سرویس ارائه دهند. پس در سفر خارجی، مشترک با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل به برج های مخابراتی اپراتورهای کشور مقصد متصل شده و از خدمات آنها استفاده می نماید.

 

سرویس رومینگ بین الملل ایرانسل در نوروز 1402

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال در کشور، در روزهای پایانی اسفند بسته های ویژه ای جهت سرویس رومینگ بین الملل مسافران نوروزی در نظر گرفته است که امکان بهره مندی از آنها برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل فراهم می باشد.

فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل به عنوان یکی از گزینه های روی میز، برای مشترکینی که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند، با وجود منفعت های فراوان همواره پر هزینه و گران بوده است. اپراتور ایرانسل این بار با هدف کاهش هزینه های مشترکین خود، این سرویس را برای مسافران بعضی از کشورها ارزان تر از همیشه در نظر گرفته است.

 

بسته ویژه رومینگ بین الملل عراق در نوروز 1402

هر چند که روشن کردن گوشی و دریافت پیامک در تعرفه رومینگ بین الملل تمام اپراتورها، رایگان می باشد. ولی استفاده از خدمات رومینگ بین الملل هزینه هایی را برای مسافران رقم خواهد زد که گاها بسیار قابل توجه و زیاد می باشد.

به طور کلی تعرفه رومینگ بین الملل، بسته به کشور مقصد و اپراتور انتخابی و امکاناتی که ارائه می کنند، متفاوت خواهد بود، ولی اپراتورها معمولا تلاش می کنند تا این تعرفه ها را با ایجاد شرایط خاص متعادل تر نموده و با ارائه بسته های ویژه که از شرایط بسیار مطلوبی برخوردارند، هزینه های ارتباطی  مسافران نوروزی را کاهش دهند.

عراق به عنوان یکی از همسایه های غربی ایران مقصد بسیاری از مسافران در ایام نوروز می باشد. مسافران این سفر زیارتی می توانند در صورت تمایل از بسته ویژه رومینگ بین الملل ایرانسل در عراق استفاده نمایند که به شرح ذیل می باشد:

 

مدت اعتبار

حجم بسته

قیمت

کد دستوری

10 روزه

10 گیگابایت اینترنت

100 هزار تومان

# 1 *3* 1111*

 

بسته های رومینگ بین الملل ویژه سایر کشورها در نوروز 1402

علاوه بر بسته ویژه رومینگ عراق، اپراتور ایرانسل بسته های ویژه دیگری نیز برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود که قصد سفر به دیگر کشورهای دنیا را دارند؛ در نظر گرفته که در 49 کشور دنیا از جمله: ترکیه، امارات، آلمان، چین، ارمنستان، فرانسه، ایتالیا، روسیه، آذربایجان و ... قابلیت فعال سازی و بهره مندی را دارند.

شرایط بسته های ویژه دور دنیا در اپراتور ایرانسل:

مدت اعتبار

حجم بسته

قیمت

کد دستوری

7 روزه

75 مگابایت اینترنت

50 هزار تومان

# 2 * 2 *3* 1111 *

7 روزه

150 مگابایت اینترنت

90 هزار تومان

# 3 * 2 *3* 1111 *

7 روزه

300 مگابایت اینترنت

170 هزار تومان

# 4 * 2 *3* 1111 *

7 روزه

600 مگابایت اینترنت

290 هزار تومان

# 5 * 2 *3* 1111 *

7 روزه

یک گیگابایت اینترنت

410 هزار تومان

# 6 * 2 *3* 1111 *

14 روزه

3 گیگابایت اینترنت

600 هزار تومان

# 7 * 2 *3* 1111 *

30 روزه

5 گیگابایت اینترنت

900 هزار تومان

# 8 * 2 *3* 1111 *

 

نحوه فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل در اپراتور ایرانسل:

در صورتی که قصد خروج از کشور یا مسافرت به منطقه ای خارج از سرویس شبکه اپراتورهای داخلی را دارید و برایتان مهم است که با شماره داخلی خودتان در دسترس باشید، لازم است که از رومینگ بین الملل استفاده کنید.

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل که قصد سفر های خارجی در ایام نوروز را داشته و میخواهند با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل با دوستان و آشنایان خود در داخل و خارج کشور در ارتباط باشند، لازم است حتما قبل از سفر این سرویس را فعال نمایند.

 

برای استفاده از این سرویس کافی است، مشترک قبل از خروج از کشور سرویس رومینگ بین الملل را به یکی از روش های زیر فعال نماید:

·        مراجعه به اپلیکیشن پرکاربرد ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری  # 1111 *  ( ستاره 1111 مربع )

با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل در سفرهای خارجی خود، دیگر نیاز به تهیه سیم کارت کشور مقصد را نداشته و بدور از دردسرهای خرید سیم کارت در این شرایط ارزی، می توانند با همان شماره خود به راحتی با دوستان و آشنایان خود در داخل و خارج کشور در ارتباط باشند.

عیدانه ایرانسل برای نوروز 1402

بسیاری این روز ها لحظه شماری می کنند که سال به پایان برسد و سال جدید و عید نوروز شروع شود. بسیاری از مردم در این چند لحظه شماری می کنند که  عید نوروز بیایید تا بتوانند به دید بازدید بپردازند.از طرفی هم عیدی دادن و گرفتن بسیار برای مردم می تواند هیجان انگیز باشد. از طرفی هم  اپراتور های سیم کارت برای آغاز سال جدید و شروع بهار می خواهند مانند سال های گذشته به مشترکان خود عیدی دهند که بسیار این کار جذاب است.یکی از اپراتور های سیم کارت که می خواهد به مشترکانش عیدی بدهد اپراتور ایرانسل است .ایرانسل که در این سال ها توانسته است بسیار محبوب باشد و سرویس های بسیار جذاب و جالب را به مردم ارائه می دهند.اپراتور ایرانسل در تلاش است که بهترین خدمات  رو به مشترکان خود بدهد تا بتواند که رضایت مشترکان خود را به وجود آورد

تمامی مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به مناسبت فرارسیدن نوروز 1402 می توانند از تخفیف های ویژه ای که برای این آیین تعیین شده است بهره مند شوند.

 

بسته تخفیفی نوروزی

اپراتور ایرانسل اولین رکورددار سرعت و ارائه دهنده 5G در ایران، می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۸۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، در بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۱۴ روز خواهد بود. فعال‌سازی این بسته هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۲* و یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

 

۱۴هزار گیگ اینترنت هدیه روزانه

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل می‌توانند از ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۱۴ گیگابایتی امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۱۰۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی بازه زمانی یاد شده، یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه، تا پایان همان روز است.


هدیه نوروزی 1402 رایتل

فصل بهار فصلی که همه مردم منتظرش هستند کم کم دارد از راه می رسد و همه منتظر هستند تا در سال جدید بهترین اتفاقات را رقم بزنند. فصل بهار از طرف دیگر هم برای بچه ها فصل بسیار جذاب و جالبی هست علاوه بر دید و بازدید آن هم گرفتن عیدی از بزرگ تر های خانواده است که خود می تواند باعث خوش حالی کودکان شود. امسال هم اپراتور های سیم کارت مانند سال های گذشته تصمیم دارند که  به مشترکان خود عیدی دهند. یمی از این اپراتور ها رایتل است که تصمیم به این گرفته است که مانند سال های گذشته خدماتی را به عنوان هدیه به مشترکان خود بدهد. رایتل که در این سال ها همیشه به عنوان یکی از اپراتور های خوب کشور معرفی شده است بسیار از مردم هم سیم کارت های رایتل را دارند در تلاش است که بهترین خدمات را ارائه کند تا مشترکان سیم کارت از رایتل راضی باشند

هر ساله اپراتور رایتل به مناسبت عید نوروز جوایزی را در قالب بسته های اینترنتی و یا مکالمات رایگان به کاربران خود اعطا می کند.

اپراتور رایتل ضمن تبریک سال 1402 یک بسته اینترنت همراه هدیه تا 100 گیگابایت در نظر گرفته است که مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل مشمول دریافت این هدیه می باشند.

 

مشترکین رایتلی می توانند از تاریخ 27 اسفند الی 5 فروردین با مراجعه به اپلیکیشن یا سامانه رایتل من، منوی " نوروز رایتلی " شانس خود را برای دریافت هدیه امتحان کنید.

 

روش های دریافت هدیه:

1- اپلیکیشن رایتل من

2- سامانه رایتل من

 

به رسم هر سال و فرارسیدن نوروز، رایتل طرح ویژه ای شامل بسته های تخفیفی به مشترکین خود ارائه میدهد.

در روزهای 2،3،12،13 فروردین ماه، می توانید بسته های اینترنت تخفیفی ویژه خود را با کد دستوری #227* خریداری کنید.