نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم
نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم

تخفیف ویژه شاتل موبایل برای خرید گوشی نوکیا

طی آخرین اخبار اپراتور مجازی شاتل و کمپانی نوکیا  قراردادی با یک دیگر بستند که در طی قرارداد  اپراتور امکان  آن را می دهند تا برای خرید گوشی نوکیا از تخفیف های ویژه 100و 200 هزار تومانی استفاده کنید.

طبق این توافق که شرکت سامتل، نماینده رسمی نوکیا با اپراتور شاتل داشته مشترکین سیم کارت شاتل می توانند تا پایان بهار دو مدل نوکیا نوکیا 3.4 و نوکیا 5.4 را با تخفیف 100 و 200 هزار تومان تخفیف ازفروشگاه اینترنی موبایلتو خریداری نمایید،و این فرصت طلایی را برای دریافت تخفیف از دست ندهند.

باید گفت که گوشی نوکیا 5.4 دارای نمایشگر 6.39 اینچی، دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و 4 دوربین 2، 2، 5 و 48 مگاپیکسلی بوده و از یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعت نیز بهره می‌برد. شما قادر خواهید بود این مدل موبایل هوشمند را علاه بر تخفیف 200 هزار تومانی، همراه با یک هدست هدیه نیز دریافت کنید. به علاوه لازم به ذکر است که هر دوی این گوشی‌ها با گارانتی 5 ستاره و 18 ماهه پس از فروش سامتل به دست شما خواهند رسید و در صورت بروز هرگونه مشکل سخت‌افزاری، تا یک ماه قابل تعویض هم هستند.

اگر مایل هستید تا سیم کارت مجازی شاتل خود را با پیش شماره‌ی 0998 و کد یک دریافت نمایید؛ برای انتخاب شماره و خرید سیم کارت می‌توانید با شماره‌ی ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت 24 ساعته تماس حاصل فرمایید و یا از طریق وبسایت shatelmobile.ir اطلاعات مورد نیازتان را کسب کنید.

گوشی اندروید به جای دوربین مدار بسته!


همه‌ی ما به دلیل زندگی در دنیایی پر از مشغله و ترافیک، ساعات زیادی را خارج از خانه می‌گذرانیم و از وضعیت خانه‌مان بی‌خبر هستیم. یا اینکه نیاز داریم از وضعیت شرکت و یا محل کارمان آگاه باشیم و یا حتی مسائل دیگری مانند کنترل کردن حیوان خانگی‌مان و یا فرزند کوچک‌مان در اتاق خوابش نیز پیش می‌آید. برای کنترل همه‌ی این مسائل شاید محتمل‌ترین گزینه استفاده از دوربین مداربسته باشد. اما جالب است بدانید که می‌توان از گوشی دوربین قدیمی نیز به عنوان دوربین استفاده کرد. چطور؟ در این نوشته توضیح خواهیم داد



چند توصیه برای گرفتن بهترین نتیجه

 

۱. اول اینکه مطمئن شوید گوشی را در بهترین مکان برای اتصال به اینترنت wi-fi  و یا داده‌های موبایل قرار داده‌اید.

۲. اگر برنامه‌ی اضافی‌ای نصب کرده‌اید که از اینترنت استفاده می‌کند، آن را پاک کنید تا قطعی و یا اختلالی در برنامه Alfred Home Security Camera ایجاد نشود.

۳. لنز دوربین گوشی را کاملا تمیز کنید تا تصویر با کیفیتی داشته باشید

۴. اگر تلفن همراه  را در محیطی خارج از خانه قرار می‌دهید، از وسایلی برای محافظت آن از باد و باران استفاده کنید. 

۵. از قرار دادن گوشی در معرض تابش مستقیم آفتاب بپرهیزید

۶. اگر حیوان خانگی دارید، گوشی موبایل را در مکانی خارج از دسترسش  قرار دهید. 


چطور گوشی اندرویدی‌مان را به دوربین مدار بسته تبدیل کنیم؟

اگر گوشی هوشمند قدیمی‌ای دارید که مدت‌هاست به سراغش نرفته اید یا اینکه گوشی اندرویدی شما کارایی سابق را ندارد، وقت آن است که آن را تبدیل به یک دوربین مداربسته کنید! برای این کار برنامه‌های زیادی وجود دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به Alfred Home Security Camera اشاره کرد.

برای استفاده از این برنامه لازم است آن را در هر دو گوشی موبایل نصب کنید، هم در گوشی‌ای که به عنوان دوربین مدار بسته استفاده می‌شود و هم گوشی‌ای که مانیتور کردن دوربین را به وسیله‌ی آن انجام می‌دهید. 

بعد از نصب این اپلیکیشن اولین کار ساخت اکانت و یا ورود به برنامه با گوگل پلی است. بعد از ورود با اکانت در گوشی قدیمی وارد قسمت تنظیمات شوید و دوربین آن را روی حالت گرفتن تصویر قرار دهید. سپس از با استفاده از پایه دوربین و یا هر وسیله‌ی دیگری، دوربین را در بهترین حالت  برای تصویربرداری مستقر کنید. پیشنهاد ما این است که گوشی را متصل به برق نگه دارید تا شارژ باتری آن تمام نشود. 

از امکانات دیگر این برنامه می‌توان به تشخیص حرکت، زنگ هشدار، رفت و برگشت صدا، تنظیم فیلتر نور و… اشاره کرد. این اپلیکیشن رایگان است ولی اگر تمایل دارید که از امکانات بیشتری از جمله تصویربرداری HD استفاده کنید، باید نسخه پولی آن را تهیه نمایید که به فضای ابری برای ذخیره اطلاعات تصویری نیز دسترسی دارد. 

 


منبع: سایت خرید و سیم کارت رندباز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




هدیه ایرانسل به مناسبت روز جهانی ارتباطات

روز جهانی ارتباطات رو میشه نماد قرن جدید دونست چرا که زندگی امروزه ما وابسته به وسایل ارتباط جمعی و ارتباط دونست. امروزه و با توجه به شرایطی که داریم همه‌ی فعالیت‌های کاری و روزانه ما وابسته به اینترنت و وسایل ارتباط جمعی است. از تماس‌های تلفنی و شبکه‌های اجتماعی گرفته تا فعالیت یک مجموعه با اهداف کاری، همه و همه  ما را به هم مرتبط می‌کنند. 

آقای هولین ژائو دبیرکل اتحادیه بین‌المللی ارتباطات دور یا همان ITU،  به همین مناسبت از مردم و سازمان‌ها خواست که در صدد اتحاد با یکدیگر بر بیایند تا قادر باشند هم‌پای تحولات دیجیتال عصر جدید قدم بردارند. او این روز را فرصتی دانست برای اجرای سیاست‌های هوشمندانه، تقویت استراتژی‌های ملی در زمینۀ توسعۀ ICT، و اقدامات موثر برای تشویق سرمایه‌گذاری در فناوری‌اطلاعات و ارتباطات و مهارت‌های دیجیتال و ارتقای خدمات با فناوری‌های جدید، از هوش مصنوعی گرفته تا ۵G، با سهمی مهم در اقتصاد دیجیتال. ITU امسال با تمرکز بر شرایط جدید ناشی از شیوع کرونا، با شعار « تسریع تحول دیجیتال در دوران چالش برانگیز» به استقبال روز جهانی ارتباطات رفته است.


این ارتباط زمانی بیشتر اهمیت خود را نمایان می‌کند که مانند امروز قادر به ارتباطات وسیع فیزیکی نیستیم و لازم است از هم دور بمانیم و بیشتر به واسطه‌ی اینترنت با هم ارتباط برقرار کنیم.  

به مناسبت روز جهانی ارتباطات، اپراتور ایرانسل به مشترکان خود اینترنت داخلی رایگان هدیه داده است. 

شرایط امروز جهان و همه‌گیری ویروس کرونا به ما نشان داد که تا چه اندازه باید بیش از همیشه با موقعیت پیرامون خود منطبق شویم؛ تا از رویدادهای دنیا و حتی زندگی روزمره‌مان جا نمانیم. در این میان شاید بتوان گفت مهم‌ترین عامل تطبیق‌پذیری ما، جهان ارتباطات دیجیتال بوده و هر روز بهتر از دیروز کمک‌مان کرده تا نیازهای خود از کوچک گرفته تا بزرگ را برآورده کنیم.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کشورمان، به مناسبت این روز 2 گیگ اینترنت داخلی هدیه برای تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است. شما مشترکین سیم کارت ایرانسل این اپراتور می‌توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یا با شماره‌گیری کد دستوری #5* از بامداد دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 تا پایان همان روز و فقط به مدت یک بار، از هدیه‌ی ایرانسل بهره‌مند شوید.


 


مشخصات کامل مدل 5G و 4G گلکسی A22 سامسونگ منتشر شد

کمپانی سامسونگ رو میشه یکی از پر کارترین‌های دنیای تکنولوژی دانست که هر چند وقت یکبار مدل جدیدی از گوشی‌های خودش را که به گلکسی معروف هستن، روانه‌ی بازار جهانی موبایل می‌کند. به علاوه سامسونگ همیشه سعی کرده تا موبایل‌هایی را با کاربری ساده و بسیار راحت به طرفداران خودش عرضه کند. تا حد زیادی هم موفق بوده. سامسونگ همچنین رنج قیمت بسیار متفاوتی را برای گوشی‌های هوشمندش در نظر داشته که هر کسی با توجه به توانایی اقتصادی اش بتواند گوشی موبایل هوشمند داشته باشد. حال سامسونگ سری جدید  A22 را منتشر کرده است که دو مدل 5G , 4G را شامل می‌شود. 

اول از همه باید گفت که این دو گوشی از طراحی مشابهی برخوردارند و در رنگ‌های سفید، بنفش، سبز نعنایی و مشکی در ماه آینده به بازار عرضه خواهند شد. اما لازم به ذکر است که دو محصول از نظر مشخصات فنی چیپست، نمایشگر، بیومتریک و دوربین‌ها با هم متفاوتند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مدل G5 از چیپ دیمنسیتی 700 با مودم G5 بهره می‌برد و هم‌چنین دارای نمایشگر 6.4 اینچی نیز هست. به علاوه باید گفت؛ از آنجا که سنسور اثر انگشت روی فریم قرار می‌گیرد؛ سامسونگ برای این محصول نمایشگر LCD در نظر گرفته است. دوربین‌های سه‌گانه‌ی 48 مگاپیکسلی، دوربین 2 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 5 مگاپیکسلی نیز روی پنل پشتی دستگاه قرار دارند. به نظر می‌رسد دوربین دوربین 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو باشد.

مدل G5 با وزن 205 گرم و ضخامت 9 میلی‌متر از مدل G4 که 185 گرم وزن و 8.5 میلی‌متر ضخامت دارد؛ سنگین‌تر و ضخیم‌تر است.

ویژگی مهم و برجسته‌ی سامسونگ گلکسی A22 G4، چیپ هلیوG80 مدیاتک آن است که در طراحی دستگاه می‌درخشد. نمایشگر 6.4 اینچی این مدل و صفحه‌ی امولد نیز از دیگر مشخصات فنی A22 G4 خواهد بود. دوربین سلفی آن 13 مگاپیکسل دارد اما برخلاف همتایش از دوربین‌های چهارگانه‌ی 48، 5، 2 و 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی برخوردار است.

این محصولات سامسونگ، یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارند و در ضمن از شارژ سریع 15 واتی نیز پشتیبانی می‌کنند. احتمالا سامسونگ تصمیم خواهد داشت که محصول جدید خود را با قیمتی کمتر از 200 دلار به بازار معرفی کند. هرچند که گزارش‌ها خبر از کمبود چیپ برای تولید آن‌ها خبر می‌دهند.


 

 


تخفیف ۳۰ درصدی همراه اول برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

سیم کارت‌های دائمی می‌توانند در بعضی مواقع و برای عده‌ای از افراد بسیار مشکل آفرین باشند و به دلیل نیاز به شارژ شدن مداوم حتی اذیت کننده! تصور کنید که در شرایطی اضطراری قرار گرفته اید و نیاز به تماس سریع دارید، اما فراموش کرده‌اید سیم کارت اعتباری‌تان را شارژ کنید. شرایط جالبی نیست! اما سیم‌ کارت‌های دائمی این مشکل را ندارند و قبض‌شان را ماهیانه را پرداخت می‌کنیم. اگر قصد خرید سیم کارت دائمی همراه را دارید و به نظر قیمت‌های بالایی دارند باید بدانید که همراه اول شرایطی را برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی دارد! برای تبدیل سیم کارت همراه اول می‌توانید از روش‌های متفاوتی استفاده کنید، از جمله مراجعه به خدمات فروش سیم کارت همراه اول و یا استفاده از اپلیکیشن همراه من. هزینه‌ی این طرح نیز 1000000 می‌باشد که به مناسبت عید فطر، همراه اول تخفیف ویژه‌ای را برای آن در نظر گرفته است 

هدیه‌ی عید فطر

به مناسبت عید سعید فطر شما مشترکین اعتباری همراه اول می‌توانید تا پایان خرداد ماه سال جاری، با 30 درصد تخفیف و تنها با پرداخت 700.000 ریال عملیات تبدیل سیم کارت خود را انجام دهید.

 

بسته‌ی خوش‌آمد سیم کارت دائمی

بلافاصله بعد از تبدیل سیم کارت، این امتیازات برای شما فعال خواهند شد:

1. 30 گیگ اینترنت برای 1 ماه

2.     50 درصد تخفیف مکالمات درون شبکه‌ای برای 6 ماه

3. ماهانه 100 پیامک رایگان برای 6 ماه


شرایط این طرح

1. در زمان تغییر سیم کارت از اعتباری به دائمی، سیم کارت شما باید فعال باشد.

2. فقط شخص صاحب سیم کارت قادر است این عملیات را انجام دهد. در غیر این صورت هیچ یک از وجوه دریافتی به فرد مسترد نخواهد شد. به علاوه از نظر حقوقی و کیفری نیز به سبب اقدام به تغییر وضعیت سیم کارتی که متعلق به خودش نبوده؛ مسئول خواهد بود.

3. در صورتی که سیم کارت همراه اول  شما هنگام اجرای عملیات، بیش از مبلغ مورد نیاز برای این کار اعتبار داشته باشد؛ در اولین صورت حساب‌تان به عنوان مبلغ بستانکاری لحاظ می‌شود.

4. هر بسته‌ی فعالی که بر سیم کارت دائمی همراه اول نیز قابل ارائه باشد؛ بعد از اجرای عملیات تبدیل، برای شما فعال می‌شود. به غیر از بسته‌های هدیه مثل شارژ فوق العاده، جوانان و بانوان و همچنین سرویس چتر اضطراری و جمعه های رویایی که به سیم کارت دائمی منتقل نخواهند شد.

5. بعد از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، دیگر قادر نخواهید بود تا این عملیات را تکرار کنید. به بیان ساده‌تر فرایند تبدیل سیم کارت، بازگشت‌پذیر نیست.

6. مشترکین همراه اول بعد از تغییر وضعیت سیم کارت خود، حداقل تا 6 ماه امکان نقل و انتقال همان سیمکارت را ندارند.

7. هنگام مراجعه به مراکز فروش حضوری همراه اول و ارائه‌ی درخواست تبدیل سیم کارت، فرمی به مشترکین عرضه می‌شود که دربردارنده‌ی تمامی مفاد یک قرارداد سیم کارت دائمی است. مخاطبین موظفند تا این فرم را پیش از امضا با دقت مطالعه نمایند.

8. بعد از تغییر وضعیت سیم کارت اعتباری همراه اول، سیم کارت شما دیگر تمامی خصوصیات یک سیم کارت دائمی را خواهد داشت. بنابراین شامل قواعد قطع سیم کارت یا سلب امتیاز نیز می‌شود.

9. اگر دارای سیم کارت‌های دیتا، درسا و انارستان، سازمانی، گردشگری، زائر، حقوقی، همگانی و روستایی هستید؛ متاسفانه امکان تغییر وضعیت سیم کارت خود را ندارید.

10.   24 ساعت پس از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، امکان استفاده از سرویس‌های #10* یا #1* و سامانه‌ی 9990 برای مشترکین فعال می‌گردد.


درگاه‌های ارائه‌ی سرویس

1. دریافت آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن همراه من

2. مراجعه به مراکز فروش حضوری