نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم
نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم

تعمیر جک پارکینگی

همیشه تعمیرات وسایل الکترونیک باعث میشه که جنس ها بهتر از روز اول بشه و باعث خوب کار کردن بشه و جالب باشه و باعث موفق شدن بشه. در مورد جک های در ممکنه بهتر بشه و جالب بشه و باعث این بشه که در هامون بهتر بشه و کیفیت را حتی بالا ببرو خوب بشه.


تعمیرات انواع جک برقی درب پارکینگ

 

تعمیر لوازم برقی و الکترونیکی را میتوان مهم ترین بخش خدمات پس از فروش این محصولات دانست.تعمیر جک های پارکینگی نیز از این قائله مستثنی نیستند.این نکته بسیار حائز اهمیت است که تعمیر و نصب این محصولات همیشه باید توسط افراد متخصص و کاربلد انجام شود تا از وارد شدن خسارت های مالی و جبران ناپذیر به وسیله ی شما جلوگیری شود زیرا در شرایط امروزی در صورت وارد شدن خسارات هایی به جک ها توسط افراد کارنابلد, هزینه ی تعمیر آنها بالا بوده و فشار اقتصادی بالایی به شما وارد می آورد.

به همین منظور و برای جلوگیری از این مسائل , همکاران ما در بخش خدمات پس از فروش شرکت رازی تکنولوژی در خدمت شما مشتریان عزیز و ارجمند میباشند تا مشکلات وسایل شما را  از هر نمونه ای و مدلی که باشد , در اسرع وقت با کیفیت بالا و با هزینه ی کم مرتفع نمایند.

 

با این حال , اگر شما از تعمیرکاران یا علاقه مندان در زمینه ی تعمیرات جک برقی پارکینگ میباشید ما در ادامه نکاتی برای تعمیرات جک پارکینگی برای شما آماده نموده ایم:

۱-ابتدا باید چراغ ریموت را بررسی نمایید که اگر روشنایی آن کم شده باشد باید باطری آن عوض شود یا ریموت تعمیر گردد.

۲-پس از اطمینان از سالم بودن ریموت , باید هنگامی که به صدای دستگاه گوش میدهید , دکمه ای از دکمه های ریموت را بزنید. اگر در هنگام فشردن دکمه , صدای رله ی دستگاه شنیده شد بیانگر این است که هم ریموت و هم فیوز دستگاه سالم اند , در غیر این صورت باید برد دستگاه و سیم کشی های آن بررسی گردد.

۳-اگر درب ها بعد از زدن دکمه ی ریموت باز نمیشوند به این معنی است که مشکل مربوط به بازوهای جک پارکینگی بوده و باید آنها را تعمیر یا تعویض نمود.

۴-اما اگر درها در هنگام باز شدن مشکلی ندارند ولی بسته نمی شوند باید بدانید که در این مورد مشکل از چشمی آنها میباشد که میتواند دلایلی مانند : تنظیم و میزان نبودن آنها , کثیفی و یا نبود سایه بان و ایجاد اختلال در کارکرد آنها به خاطر پرتوهای نور خورشید باشد.

برای بررسی صحت عملکرد چشمی دست خود را در جلوی آن بالا و پایین کنید , اگر صدای قطع و وصل شدن آن را نشنوید یعنی سنسور دچار مشکل گردیده است که باید موارد زیر را بررسی نمایید:

-گاهی علت خرابی هرز بودن پیچ سوکت یا قطع گردیدن سیم آن است که این مشکلات پس از باز کردن چشمی از درون حل میگردد.

-اگر مشکل به دلیل کثیفی باشد باید پس از باز کردن آن , با آب گرم و مواد شوینده شست و شو شود و سر جای خود دوباره قرار گیرد.

-نفوذ آب به دلیل آب بندی نامناسب از عمده دلایل خرابی سنسور ها میباشد که در این صورت امکان تعمیر آنها موجود نبوده و باید عوض شوند.

-اگر خرابی سنسور به دلیل شکسته شدن چشمی باشد هم باید کاملا عوض گردند.

۵-مطمئن بودن از متصل بودن برق ساختمان قبل از هر کاری

۶-داشتن دو ریموت و بررسی خرابی ریموت با استفاده از کنترل زاپاس

۷-در صورتی که لنگه های درب به هنگام باز و بسته شدن به یکدیگر برخورد دارند باید با روانکاوی لولاها و ایرادات فیزیکی سیستم و سپس با تنظیم قدرت و زمان دهی دوباره آنها , مسئله را حل نمایید.

۸-اگر ریموت کنترل خود را گم نموده اید یا به سرقت رفته است , باید در اولین فرصت دستگاه را ریست نموده و دوباره ریموت های آن را کددهی نمایید .البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این ریست وکددهی یک کار تخصصی بوده و باید توسط متخصص آن انجام شود تا از به وجود آمدن مشکلات دیگر جلوگیری شود.

 

 

در پایان این نکته قابل ذکر است که اگر در مورد تعمیرات جک درب پارکینگ یا درب اتوماتیک خود و یا درخواست تعمیرکار , نیاز به کسب راهنمایی و مشاوره دارید میتوانید با همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید. آنها همواره برای این کار در خدمت شما عزیزان ارجمند و گرامی می باشد.

ده بازیگر اهل آواز و خوانندگی

هنر همیشه زیبا بوده و مردم دوست داشتن ادم معروفی بشن یکی از کار ها خوانندگی بوده است . خیلی از هنرمند ها علاوه بر اینکه  خواننده بودن بازیگر هم هست که این کار باعث معروفیت بیش تر این چهره ها میشه. از روزی که برادران لومیر اولین تصاویر را بر روی پرده آوردند بعد از مدتی ان هیجان اولیه را نداشت که موسیقی به آن اضافه شد باعث هیجان انگیز تر بشه.

خوانندگی بروس ویلیس

 

بروس ویلیس به عنوان خواننده اولین آلبوم خود را با عنوان The Return of Bruno در سال 1987 و دو آلبوم دیگر در 1989 و 2001 منتشر کرد. او اولین کار خود را در برادوی در سال 2015 انجام داد. ویلیس در دوران حرفه ای خود افتخارات متعددی دریافت کرده است ، از جمله یک گلدن گلوب ، دو جایزه امی پرایم تایم و دو جایزه انتخاب مردم .

جنیفر لارنس

 

جنیفر لارنس با "درخت آویزان" در فیلم  "The Hunger Games" خواننده یکی از 20 آهنگ برتر شد.

 ترانه "درخت معلق" در سریال "The Hunger Games"  پخش شد و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

این ترانه به صورت تک آهنگ منتشر شد و در بیلبورد به رتبه 12 از 100 آهنگ و نیز به رتبه 10 از 12 آهنگ رسید و در نهایت پلاتین دریافت کرد. جنیفر لارنس در زمینه ی آواز نیز مانند بازیگری به خوبی عمل کرده است

 

آن هاتاوی

 

آن هاتاوی پنج موسیقی متن فیلم را اجرا کرده است ، از جمله موسیقی متن فیلم "Les Misérables" که نامزد گرمی شد.

 هاتاوی موسیقی متن فیلمهای "بینوایان"، "Ella Enchanted" ، "Hoodwinked" ، "ریو و "ریو2" را اجرا کرده است.

آلبوم های "ریو" و دنباله آن در جدول موسیقی متن بیلبورد به شماره های 11 و 4 رسید. موسیقی متن فیلم  "بینوایان" در هر دو جدول بیلورد 200 و موسیقی متن فیلم بیلورد، در صدر جدول قرار گرفت.

بازی فوق العاده هاتاوی در نقش فانتین برای او اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به ارمغان آورد و آهنگ بزرگ او "I dreamed a dream"  به رتبه 69 در چارتهای آمریکا رسید.

 

 زکری لی وای

 

 لی وای بیشتر با بازی در انیمیشن "Tangled" در سال 2010 شناخته شد ، اما بعداً مردم صدای او را در همخوانی "I see the Light" با مندی مور شنیدند .

این آهنگ خود نامزد بهترین آهنگ در گلدن گلوب بود و برنده بهترین آهنگ نوشته شده برای رسانه های تصویری در گرمی شد.

موسیقی متن فیلم همچنین نامزد بهترین موسیقی متن تدوین شده برای رسانه های تصویری در گرمی شد و در بیلبورد 200 به رتبه 44 رسید.

از آن زمان ، لی وای به تئاتر موزیکال روی آورد و برای بازی در "او مرا دوست دارد" نامزد جایزه تونی برای بهترین بازیگر مرد بخش موزیکال شد.

زکری-لی-وای

لیتون میستر

 

لیتون میستر در سال 2009 موفق به حضور در 10 آهنگ برتر شد و یکی از خوانندگان موسیقی متن "Country Strong" بود.

لیتون میستر آلبوم انفرادی خود "Heartstrings" را در سال 2014 منتشر کرد ، که استقبال چندانی به دنبال نداشت. او همچنین در سال 2010 در فیلم "Country Strong" بازی کرد. او چهار آهنگ از موسیقی متن موسیقی را خواند که از آن جمله آهنگ "Give Me to Me"  را با گرت هدلوند همخوانی کرد. این آهنگ در لیست 100 آهنگ برتر قرار گرفت.

 

جیسون سیگل

 

جیسون سیگل چندین آهنگ را در کمدی های "فراموش کردن سارا مارشال" و "ماپت ها" در سال 2008 نوشت و اجرا کرد.

نوشتن فیلم بود که سیگل را ملزم به نوشتن اشعار آهنگهای گروه راک Infant Sorrow و ترانه های موزیکال عروسکی دراکولا کرد. او همچنین ترانه " Get Him to the Greek " را برای گروه Infant Sorrow  نوشت.

سیگل همچنین آهنگ "ماپت ها" را در نسخه سال 2011 اجرا کرد ، که این آلبوم در بیلبورد، از 200 آهنگ به رتبه 38 رسید.

جیسون-سیگل

نیکول کیدمن

 

نیکول کیدمن در سال 2001 با دوئت خود با رابی ویلیامز موفق شد رتبه یک را در انگلستان را کسب کند.

علاوه بر حضور در فیلم موزیکال "مولن روژ" در کنار ایوان مک گرگور ، کیدمن همچنین در سال 2001 یک تک آهنگ منتشر کرد. دوئت با رابی ویلیامز ، کاور آهنگ " Something' Stupid" فرانک سیناترا و نانسی سیناترا ، تک آهنگ اصلی چهارمین آلبوم ویلیامز بود.

این موسیقی در انگلیس ، نیوزلند ، ایتالیا و پرتغال رتبه اول را کسب کرد.

کیدمن

جرمی رنر

 

جرمی رنر در اکتبر 2018 در آهنگ "Heaven Don't Have a Name" ساخته دی جی سم فلدت (Sam Feldt) حضور داشت.

شاید در زمان "انتقام جویان: جنگ بی نهایت" بود که رنر تک آهنگی با دی جی سم فلدت را ضبط کرد.

نتیجه این همکاری در اکتبر 2018 منتشر شد و بیش از 500،000 stream در اسپاتیفای بدست آورد.

جرمی-رنر

هایلی استاینفلد

 

هایلی استاینفلد ابتدا در "Pitch Perfect 2" خواند ، و اکنون با چندین تک آهنگ پلاتینی موسیقی حرفه ای پررونقی دارد.

وقتی استاینفلد در دنباله فیلم "Pitch Perfect" در سال 2015 انتخاب شد ، تعداد کمی از مردم می دانستند که او می تواند بخواند.

دو ماه پس از شروع فیلم ، استاینفلد اولین تک آهنگ خود را با نام "خود را دوست دارم" منتشر کرد که از آن زمان تا کنون موفق به دریافت دو پلاتین شده است. دیگر تک آهنگ های پلاتینی او در چند سال گذشته عبارتند از "گرسنگی کشیدن" ، "اکثر دختران" و "رهایم کن".

در نوامبر 2018 او همچنین یک تک آهنگ برای فیلم جدید ترنسفورمرز خواند به نام "بازگشت به زندگی ". او خودش نیز در این فیلم بازی می کند .

 

کریستن بل

 

کریستن بل دارای سه آهنگ است که در بیلبورد در لیست 100 ترانه برتر است.

بل نقش پرنسس آنا را در "Frozen" بازی می کند - نقشی که در سال 2019 برای قسمت دوم این فیلم بازی کرد.

هر سه آهنگی که وی اجرا کرد، به 100 تای اول بیلبورد رسیدند.

دوئت او با سانتینو فونتانا ، "عشق یک درِ باز است" ، جزو 50 آهنگ برتر و دو آهنگ دیگر او "برای اولین بار در همیشه" و "آیا می خواهی آدم برفی بسازی؟" به ترتیب به رتبه 57 و 51 رسید.

 

 

بازی 13 سرنخ

در دهه های قدیم قتل هایی رخ می دهد که باعث  ایجاد رعب  و وحشت بین مردم تهران میشود و به همین دلیل همه نیروی نظامی به دنبال یافتن قاتل میشود و بهترین کارآگاهان  رو استخدام می کنیید که بتواند قاتل را پیدا کنند که که مردم آرامش پیدا کنند.

 شما در بازی رومیزی سیزده سرنخ می بایست با استفاده از 13 سرنخ نهایی که برای شما باقی می ماند، پرونده ی مربوط به قتلی که به شما سپرده شده را حل کنید. در این مسیر شما باید قاتل، مکان قتل و آلت قتاله رو پیدا کنید. قاتل میتونه زن یا مرد باشه، مکان قتل می تونه سر بسته یا سرباز باشه و آلت قتاله نیز میتونه دور زن یا نزدیک زن باشه.


نحوه بازی: در این بازی ما به عنوان یک کاراگاه باید 13 سرنخ خود را  نسبت به همکارای دیگه زود تر حل کنیم و بفهمیم که قتل در کجا با کدام وسیله  و چه نوع سلاحی کشته شده است .

 هر بازیکن در ابتدا یک کارت آلت قتاله یک کارت قاتل و یک کارت مکان قتل رو پشت صفحه بازیکن سمت راست یا چپ خود قرار میده و در ادامه هر بازیکن در نوبت خود می تونه از سایر بازیکنان درباره ی تعداد نوع سرنخی که مشاهده می کنند سوال کنه و یا یک کارت مربوط به کارت آلت قتاله، قاتل و یا مکان از روی دسته کارت ها بکشد. در بازی 13 سرنخ، بازیکن در صورتی که بتونه پرونده قتل مربوط به خودش رو حل کنه و نام آلت قتاله، قاتل و مکان قتل مربوط به پرونده خودش رو به همه بازیکنان اعلام کنه، در صورت تایید همه بازیکنان، برنده بازی میشه.

بردگیم 13 سرنخ یه بازی پر از استنتاجه که به خوبی حس و حال اینکه شما در نقش یک کارآگاه هستید رو به شما القا میکنه. اگه دنبال بازی هایی میگردید که تم جنایی داره و می خواید قدرت تحلیل خودتون از وقابع اطراف رو به چالش بکشید، بردگیم 13 سرنخ یکی از بهترین گزینه های شماست.

روش انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت

روش انتقال مخاطبین گوشی به سیم کارت


درگوشی همراه تمامی شماره ی افرادی وجود دارد که ما آنها را نمی بینیم و ارتباط زیادی با آنها نداریم انا از طریق تلفن هر از گاهی تماس یا پیامی با آنها برقرار می کنیم از طرف دیگر بسیاری از مشاغل به صورت غیرحضوری اجرا میشوند و در نتیجه خدماتی که نیز به مشتری خود ارائه میکنند غیرحضوری است مانند خدمات مشاوره ای و حتی پزشکی و درمانی برای همین اینجاست که  اهمیت ذخیره سازی مطمئن شماره های تلفن همراه اهمیت ویژه ای پیدا میکند هرچند که قبل از تمامی این مباحث شماره ی همکاران و آشنایان نیز مهم میباشد و ممکن است در مواقعی که به آنها و تماس به آنها به هر دیلی نیاز پیدا میکنیم شمارشان را نتوانیم پیدا کنیم

 

روش های متداول ذخیره لیست مخاطبین

 

ذخیره مخاطبین بر روی سیم کارت

ذخیره مخاطبین بر روی حافظه یو اس بی

ذخیره مخاطبین بر روی کارت حافظه

انتقال مخاطبین از گوشی به سیم کارت

 

افراد می توانند به خاطر آسیب دیدن احتمالی گوشی، خریدن گوشی جدید و یا حتی انتقال مخاطبین کاری به گوشی کاری خود، نسبت به انتقال مخاطبین از گوشی به سیم کارت اقدام کنند. با توجه به این که سیم کارت یک فضای ذخیره سازی مطمئن می باشد و شما می توانید به راحتی و با خیالی آسوده اطلاعات مخاطبین را از سیم کارت بازگردانی نمایید، این روش ساده ترین و سریعترین راه برای ذخیره فرست مخاطبان می باشد.

ابتدا لازم است کاربر به برنامه مخاطبین یا Contact گوشی هوشمند خود مراجعه کرده و بر روی خطوط افقی در گوشه سمت چپ صفحه کلیک کند. با انجام این کار منوی مربوط به مدیریت مخاطبین برای شما به نمایش در خواهد آمد. در منوی باز شده، شما روی گزینه Manage Contacts یا مدیریت مخاطبین در قسمت پایین صفحه کلیک کنید، سپس؛ از بین گزینه های موجود با انتخاب گزینه سوم Move Contact یا انتقال مخاطب صفحه ای برای شما باز می گردد. در این صفحه با انتخاب گزینه Phone یا تلفن مبدا ارسال را مشخص خواهید کرد. سپس با انتخاب شماره مخاطبین مورد نظر، دکمه Done یا انجام شد را کلیک کنید و وارد مرحله بعد شوید.

در این مرحله شما باید تعیین کنید، قصد دارید اطلاعات مخاطبین خود را به کدام فضا انتقال دهید به عبارت ساده تر: مقصد انتقال را مشخص کنید. ابتدا گزینه Sim 1 یا سیم کارت 1 را انتخاب کنید که در واقع همان سیم کارت گوشی شما می باشد.دقت فرمایید: در صورتی که سیم کارت جدید در گوشی موبایل قرار داده اید، روی گزینه سیم کارت 2 کلیک کنید.

سپس هشداری را روی صفحه نمایش گوشی خود خواهد دید. این هشدار به این خاطر است که در ضمن فرایند انتقال احتمال دارد اطلاعات جانبی مانند ایمیل ، آدرس و ... از دست برود.

بعد از دیدن هشدار باید گزینه Continue یا ادامه را انتخاب کنید و در پایان روی دکمه Move یا انتقال کلیک کنید تا عملیات انتقال مخاطبین گوشی به پایان برسد.

اکنون شما توانسته اید اطلاعات اصلی مخاطبین (نام و نام خانوادگی و شماره تلفن ) را به راحتی به سیم کارت انتقال دهید.

استفاده از قابلیت انتقال مخاطبین به سیم کارت، یک ویژگی بسیار مهم و کاربردی در گوش های هوشمند اندروید می باشد که گوشی های هوشمند آیفون از این قابلیت پشتیبانی نمی کنند.

از دست دادن اطلاعات تماس مخاطبین مهم از اعضای خانواده گرفته تا تماس یک دوست یا همکار ، همواره برای کاربران ناخوشایند است، پس بهترین کار این است که از لیست مخاطبین پشتیبان گیری کرده و سپس در زمان مناسب آنها را به کارت حافظه یا سیم کارت منتقل کنید.

 

 

رونمایی محصولات جدید اپل در رویداد سپتامبر

رونمایی محصولات جدید اپل در رویداد سپتامبر

 

نمیدانم شما جزو مصرف کنندگان کمپانی اپل و یا حتی جزو طرفدارانش هستید یا خیر اما در هر دو صورت اگر فقط اخبار این کمپانی را پیگیری کنید خواهید دریافت که اپل سالیانه مانند سامسونگ طی یک رویدادی محصولات خود را معرفی میکند که مورخ سپتامبر میباشد و در این رویداد فقط گوشی های هوشمند نیستند که معرفی می شوند بلکه تمامی محصولات جدید این کمپانی از جمله ساعت های هوشمند ایرپاد و... معرفی میشوند و بعد این مراسم است که موج منقایسه ها و انتقادات به سمت این شرکت جاری می شود که گاه مثبت است و گاه منفی البته قبل از این مراسم نیز تحلیلگران پیش بینی های خود را در توییتر اینستاگرام و… نظرات خود را بیان میکنند 

 

مارک گرمن، تحلیلگر بلومبرگ، فهرستی از محصولات جدید اپل که قرار است در این رویداد رونمایی شوند را منتشر کرده است.

 

آیپد مینی 6

 

آیپد مینی 6 که به احتمال زیاد آخرین تبلت از خانواده آیپد مینی می باشد، از محصولات دیگری است که انتظار می رود در مراسم سپتامبر از آن رونمایی گردد. این مدل که بعد از یک دهه برای نخستین بار، باز طراحی می شود؛ از طرح های قدیمی فاصله گرفته و در قالبی زیباتر و مشخصات سخت افزاری پیشرفته تری به بازار عرضه می گردد.

این تبلت با استفاده از تراشه A15 و با لیتو گرافی 5 نانومتری پلاس TSMC ساخته شده است که احتمالا شامل 6 هسته پردازشی متشکل از 2 هسته قدرتمند برای پردازش سنگین و 4 هسته ضعیف تر برای پردازش روزمره خواهد بود. با توجه به این که این تراشه از نوع SOC (سیستم روی جیپ) می باشد، انتظار می رود اجزای تبلت مانند موتور عصبی، ISP و ... نسبت به نسل پنجم آیپد مینی که از تراشه A12 استفاده می کردند، بهبود قابل توجهی داشته باشند.

به نظر می رسد اپل با حذف درگاه لایتنینگ از USB-C استفاده خواهد کرد و لوازم جانبی این آیپد از صفحه کلید تا کیس تغییرات زیادی خواهد داشت و قسمت تحتانی پشت دستگاه به اسمارت کانکتور مجهز خواهد شد.

علاوه بر این محصولات ، گرمن بر این باور است که اپل از یک آیپد نسل 9 باریک و اقتصادی با هدف جذب دانش آموزان و دانشجویان رونمایی می کند.

علاقمندان به مک بوک پرو باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانند، چرا که به نظر نمی رسد این محصول در سپتامبر رونمایی گردد.گرمن می گوید: مک بوک پرو 14 و 16 اینچی با تراشه M1X امکان دارد در یک رویداد جداگانه ای به زودی رونمایی شوند.

 

 

اپل واچ سری 7

 

اپل واچ سری 7 با طراحی متفاوت و تغییراتی در صفحه نمایش و فریم، از جمله محصولاتی است که انتظار می رود در این رویداد رونمایی شود. ساعت هوشمند سری 7 با نمایشگر جدید و حاشیه های باریک تر و بدنه ضخیم تر از تراشه S7 بهره می برد و با مصرف انرژی کمتر و قدرت پردازشی بالاتر نسبت به سریهای قبل، شانس بیشتری برای تصاحب بازار خواهد داشت.

اپل مانند قبل تلاش کرده است تا تنوع قابلیت های ساعت های هوشمندش را در زمینه پایش فعالیت های ورزشی افزایش دهد. ویژگی Time to Walk برای مشترکان اپل فیتنس و دو کلاس جدید Time to Run و Meditations صوتی، از جمله این تلاشها به شمار می رود.

آیفون 13

 

گوشی هوشمند آیفون 13 ، نخستین محصولی است که در این فهرست می درخشد. گوشی هوشمندی از خانواده S، که هنوز نیامده، اخبار و حواشی زیادی را به همراه داشته است. اپل که در طراحی گوشیهای هوشمند آیفون 13 ، از تراشه A15 و نمایشگر 120 هرتزی با ناچ کوچکتر بهره برده، امیدوار است به فروش بسیار خوبی در عرضه این سری قدرتمند برسد.

 

 

ایرپاد 3

 

ایرپاد 3 اپل، نسل سوم از هندزفری فاقد سیم است که نسبت به ایرپادهای قبلی کامل تر و پیشرفته تر بوده و شانس زیادی برای حضور در این مراسم را خواهد داشت. این محصول کوچکتر و سبک تر، با تغییرات ظاهری نسبت به مدل استاندارد به بازار عرضه می گردد و طراحی آن بسیار شبیه ایرپاد پرو کنونی است. مدل جدید با حذف صدای محیط، دارای ANC نمی باشد.

 

آیپد مینی 6

 

آیپد مینی 6 که به احتمال زیاد آخرین تبلت از خانواده آیپد مینی می باشد، از محصولات دیگری است که انتظار می رود در مراسم سپتامبر از آن رونمایی گردد. این مدل که بعد از یک دهه برای نخستین بار، باز طراحی می شود؛ از طرح های قدیمی فاصله گرفته و در قالبی زیباتر و مشخصات سخت افزاری پیشرفته تری به بازار عرضه می گردد.

این تبلت با استفاده از تراشه A15 و با لیتو گرافی 5 نانومتری پلاس TSMC ساخته شده است که احتمالا شامل 6 هسته پردازشی متشکل از 2 هسته قدرتمند برای پردازش سنگین و 4 هسته ضعیف تر برای پردازش روزمره خواهد بود. با توجه به این که این تراشه از نوع SOC (سیستم روی جیپ) می باشد، انتظار می رود اجزای تبلت مانند موتور عصبی، ISP و ... نسبت به نسل پنجم آیپد مینی که از تراشه A12 استفاده می کردند، بهبود قابل توجهی داشته باشند.

به نظر می رسد اپل با حذف درگاه لایتنینگ از USB-C استفاده خواهد کرد و لوازم جانبی این آیپد از صفحه کلید تا کیس تغییرات زیادی خواهد داشت و قسمت تحتانی پشت دستگاه به اسمارت کانکتور مجهز خواهد شد.

علاوه بر این محصولات ، گرمن بر این باور است که اپل از یک آیپد نسل 9 باریک و اقتصادی با هدف جذب دانش آموزان و دانشجویان رونمایی می کند.

علاقمندان به مک بوک پرو باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانند، چرا که به نظر نمی رسد این محصول در سپتامبر رونمایی گردد.گرمن می گوید: مک بوک پرو 14 و 16 اینچی با تراشه M1X امکان دارد در یک رویداد جداگانه ای به زودی رونمایی شوند.