نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم
نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم

چاپ برند یا لوگو برروی لیوان های کاغذی یکبار مصرف

شاید مهمترین عنصری که  باعث این میشود  یک کالا معروف و محبوب شود این است که تبلیغات خوبی برایش صورت گرفته است و جنس آن نسبت به سایر رقبا بسیار به تر بوده است . تبلیغات در این دهه های بسیار مهم بوده است و بسیاری از شرکت ها برای اینکه یک کالا را بفروشند یا برند خود را محبوب کنند هزینه های بسیاری کرده اند و از افراد مشهور در تبلیغات خود استفاده کرده اند تا بتوانند بیشترین سود را بدست آورند. هزینه های تبلیغات بسیار بالا بوده است و همیشه برند ها دنبال این بوده اند که به هر نحوی شده است هزینه تبلیغات را بسیار کم کند و نسبت به سایر رقبا نیز تبلیغات منحصر به فرد و جذاب بسازنند که  بسیار برای آن ها سود آور باشد در دنیا امروزی بسیاری از کالا ها با تبلیغات بسیار جالب می توانند محبوب شوند و به موفقیت های بسیار جالبی برسند.

از آنجا که نوشیدن چای به عنوان بخش مهمی از زندگی روزمره ایرانیان در کلیه مجالس و میهمانی های رسمی و غیر رسمی از اهعمیت ویژه ای برخوردار است، لیوان یکبار مصرف کاغذی به عنوان یکی از پر مصرف ترین ظروف مورد استفاده در این مهمانی ها و مجالس، از سوی فعالان این حوزه برای تبلیغات مفید و اقتصادی معرفی می گردد. زیرا از نظر کارشناسان، علاقه وافر ایرانیان به نوشیدن چای، یک پتانسیل بالقوه است که با استفاده از آن می توان تاثیر فوق العاده ای بر مخاطبان گذاشت. علاوه بر این، محبوبیت این لیوان ها به عنوان دوستداران محیط زیست که در بازه زمانی کوتاه به چرخه طبیعت باز می گردند و برای سلامت انسان ها نیز مضر نمی باشند، سبب می گردد تا این شیوه تبلیغاتی در بین مخاطبین موثر و جذاب باشد.

چاپ تبلیغات یا حک کردن لوگوی سازمانی بر روی لیوان کاغذی یکبار مصرف که نوشیدنی در آن سرو می گردد، یک حرکت هوشمندانه است که می تواند مورد استفاده مدیران و صاحبان کسب و کارها قرار گرفته و در معرفی  بهتر آنها بسیار موثر عمل کند. البته قطعا نمی توان تضمین کرد که همه افرادی که از این لیوان های کاغذی استفاده می کنند به تبلیغات روی آن توجه خواهند داشت؛ ولی در معرض دید قرار دادن این اطلاعات حتی برای چند ثانیه می تواند این شانس را برای شما ایجاد کند که در ناخودآگاه مخاطب باقی بمانید.

توجه به این نکته هم الزامی است که تبلیغات به معنی تاثیر گذاری فوری در ذهن مخاطب نیست، بلکه در گام اول فقط کافی است که تلنگری در ذهن ایجاد کنید و در ادامه سعی کنید با تکرار این اتفاق، در یاد و خاطره مخاطب برای همیشه حک شوید.

قطعا مزایای تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی بسیار بیشتر از یک تبلیغ ساده است و صاحبان برندها می دانند با قرار دادن مهم ترین پیام ها خود در لابلای انگشتان مخاطبینی که در حال نوشیدن چای یا قهوه هستند، می توانند آنها را به مشتریانی بالفعل تبدیل کنند.

 ارزان بودن این روش می تواند در نگاه اول یک طرح توجیهی برای کسب و کارهای استارتاپی باشد، ولی اگر شما یک مدیر هوشمند باشید به راحتی می توانید از یک تبلیغ ساده و ارزان، بیشترین استفاده را ببرید و شرایط را به گونه ای بچینید که تبلیغات ارزان شما، موثر تر از گران ترین تبلیغات روز دنیا عمل کند، البته به شرطی که بدانید چه پیامی را  کجا و به چه طریقی باید منتقل کنید.

درست است که لیوان های یکبار مصرف کاغذی امروزه به عنوان یک روش تبلیغاتی تقریبا توسط اکثر صاحبان مشاغل و برندها مورد استفاده قرار می گیرد، ولی کسانی در این زمینه موفق ترند که تبلیغات جذاب تر و مدرن تری را عرضه کنند.

 ارتباط طرح با کسب و کار

 استفاده از خلاقیت در ارائه مطالبی که می خواهید بر روی لیوان ها تبلیغ کنید، بسیار مهم است. مثلا اگر صاحب یک فروشگاه خشکبار هستید، می توانید برای پر کردن بعضی از محصولات خود از لیوان های کاغذی در اندازه های متفاوت، با نام و لوگوی خود استفاده کنید که از طراحی و رنگ خاصی نیز برخوردار باشند. این کار علاوه بر تبلیغات به نوعی برندسازی هم می باشد، زیرا این نوع لیوان، منحصر به فروشگاه شما بوده و در هر کجا که دیده شود، نه تنها برند شما را تبلیغ می کند، بلکه شما را از سایر رقبا جدا می سازد.

 چاپ لوگو و شعار

 چاپ لوگو و برند یک شرکت بر روی لیوان های کاغذی یکبار مصرف و استفاده از آنها در مراسم های رسمی و غیر رسمی، به بهتر دیده شدن آن شرکت کمک کرده و می تواند بسیار جلب توجه کند. حتی می توان مثلا بر روی لیوان های مخصوص نوشیدنی سرد اسم شرکت، آدرس سایت و … را چاپ کرد و بر روی لیوان های مخصوص نوشیدنی داغ، یک شعار یا یک خوش آمد گویی به مشتری را چاپ نمود که متفاوت بودن شرکت شما را به خوبی نشان دهد.

 چاپ تخفیفات و کمپین های تبلیغاتی

 بسیاری از شرکت ها به بهانه های مختلفی همچون تغییر فصل و یا مناسبت های مختلف تخفیفات متنوعی را برای محصولات یا خدمات خود ارائه می کنند،تخفیفاتی که اگر استقبال خوبی را به دنبال داشته باشد سوددهی مناسبی را پدید میاورد.

کمپین ها برای موفق شدن نیاز به دیده شدن دارند،و با چاپ کردن این تخفیفات بر روی کاغذ لیوان کاغذی میتوان با کمترین هزینه تبلیغات موثری را انجام داد.

بررسی ها نشان می دهد که لیوان های یکبار مصرف در وهله اول توجه مصرف کننده را جلب می کنند، ولی احتمال دارد که دقت و تمرکز کافی نداشته باشند و این کار را از سر عادت انجام دهند که تاثیر گذاری مد نظر ما را ایجاد نکند. به همین خاطر لازم است لیوان ها به سبکی خاص و منحصر بفرد طراحی شده باشند و نقش ها یا نوشته های روی آن به قدری جذاب و تاثیر گذار باشد که در حین نوشیدن قهوه یا چای، توجه دوباره مخاطب را جلب کنند.

علاوه بر این پیشنهاد می شود از تنوع و خلاقیت غافل نشوید و در چاپ لیوان های کاغذی در مناسبت های مختلف، به دنبال ایجاد جذابیت های شخصی برای مخاطبان باشید. مثلا سالگرد تاسیس شرکت و یا مناسبت های ملی و جهانی که نشان از اهمیت دادن شما به مخاطبین و سلیقه های آنها می باشد. این کار سبب می گردد تا شما حس خوب نوشیدن چای یا قهوه را با برند سازمانی و اهداف خود پیوند بزنید و برای همیشه در ذهن آنها ماندگار شوید.

در هر صورت در چاپ تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی به دنبال ایجاد جذابیت باشید و از طرح های جالب و رنگ های منحصر بفرد استقبال کنید تا با تاثیر گذاری فوق العاده بر مخاطب تا همیشه در ذهن و یاد آنها حک گردید.

آیا باید خرید سیم کارت های 0912 گران قیمت را تحریم کرد؟

بازار خرید و فروش سیم کارت های 0912 که تنها سیم کارت دائمی همراه اول می باشد که شماره اعتباری ندارد از داغ ترین و جنجال برانگیزترین بازارهای فعال در این حوزه می باشد که هر چند وقت یکبار، خرید یا فروش یکی از پیش شماره هایش تیتر اول خبرهای داغ رسانه ها می شود.


 


پرداخت قیمت های میلیاردی یا تعویض یک شماره رند 0912 با یک واحد آپارتمان یا یک ماشین لوکس، از جمله خبرهای داغی است که تقریبا برای همه تعجب برانگیز بود. ولی نکته ای که در این معاملات بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا یک سیم کارت تا این اندازه ارزش دارد و آیا واقعا چنین معامله ای برای خریدار سودآور خواهد بود؟


 


قبل از هر چیز باید بپذیریم که بازار خرید و فروش سیم کارت ایران نیز به دور از جنجال های دلالی و مافیایی نخواهد بود، ولی قطعا تاثیرگذاری حضور چنین افرادی تا این اندازه بازار سیم خرید و فروش سیم کارت های 0912 را ملتهب نخواهد ساخت. آنچه که مسلم است؛ اعتبار سیم کارت دائمی 0912، به عنوان یکی از قدیمی ترین سیم کارت های عرضه شده، در بین همه اقشار جامعه بالا می باشد و افرادی که از این شماره ها استفاده می کنند، به صورت غیر مستقیم افراد قابل اعتماد و معتبر ترین در بین مردم شناخته می شوند. البته این ارزش ریالی و اعتبار در مورد همه سیم کارت های 0912 به یک اندازه نیست و هر چه کد پیش شماره کمتر باشد، قیمت سیم کارت نجومی تر و بیشتر خواهد بود.


 


تقریبا جنجال هایی که در مورد شماره های رند 0912 همراه اول از گوشه و کنار شنیده می شود، مربوط به شماره هایی با کد 1 تا 3 این پیش شماره می باشد که از محبوب ترین و پرطرفدارترین پیش شماره های موجود در بازار به شمار می باشند.


این کدهای لاکچری که مورد توجه مدیران، صاحبان برندها، پزشکان، وکلا و افرادی با سطح مالی بسیار بالا می باشند، از جمله شماره هایی هستند که به محض عرضه، هزاران خاطر خواه پیدا می کنند و در یک فضای رقابتی معمولا با یک قیمت نجومی به فروش می رسند.


قطعا یکی از دلایل قیمت بسیار بالای این سیم کارت ها، تعداد محدود و عرضه گاه به گاه این شماره ها می باشد، ولی دلیل استقبال بالای افراد و پرداخت هزینه های گزاف برای داشتن یک سیم کارت، قطعا چیزی فراتر از محدودیت های ایجاد شده؛ می باشد.


آنچه که سیم کارت های رند 0912 را از سایر شماره ها خاص و متمایز می کند را می توان به موارد زیر ربط داد:


 


·        ایجاد حس اعتماد


با توجه به این که سیم کارت 0912 متعلق به شهر تهران می باشند، در کل کشور خیلی از صاحبان برندها و مشاغل خاص؛ برای جلب اعتماد از این شماره ها استفاده می کنند. زیرا به علت قیمت بالای این سیم کارت ها، کسی با این شماره اقدام به کلاهبرداری یا تخلف نخواهد کرد و صرف ارائه این شماره، صاحب آن در بین مردم و کسبه معتبر می گردد.


علاوه بر این کسی که برای کار یا حرفه اش از شماره ای استفاده می کند که قیمت نجومی دارد، ناخودآگاه در جایگاه بالاتری نسبت به سایر رقبا قرار می گیرد و در بین افراد معتبر تر خواهد بود. زیرا در نظر مردم کسی که برای معرفی برند از یک شماره میلیاردی استفاده می کند، حتما شماره حسابش نیز پر و پیمان خواهد بود.


 


·        ایجاد حس نکته سنجی و دقت نظر


استفاده از این شماره های خاص برای تبلیغات یا شروع یک حرفه، نشان دهنده دقت نظر و توجه مدیر آن برند به جزئیات است که سبب می شود در ذهن مخاطبان به عنوان یک انسان دقیق و نکته سنج ثبت گردد.


 


·        ایجاد حس متفاوت بودن


مدیر یا شخصی که از یک شماره خاص مانند یک شماره رند 912 برای کسب و کارش استفاده می کند، از همان ابتدای کار؛ خود و برندش را به عنوان یک برند منحصر بفرد و لاکچری معرفی می کند که از همان روزهای آغازین یک سر و گردن از سایر رقبا بالاتر می ایستد.


 


·        اعتبار بخشی به کسب و کار


در دنیای تجارت کنونی که سرعت و دقت حرف اول را می زند، انتخاب یک شماره های رند که معمولا از تکرار یک یا چند عدد برخوردار است و به راحتی در یاد و خاطره جامعه هدف نقش می بندند، می تواند کمک کند تا شما در همان گام نخست حضور، آن چنان کسب اعتبار کنید که به عنوان یک رقیب سرسخت، غیر قابل دستیابی باشید.


 


·        بالا بردن پرستیژ شخصی


البته در بین طرفداران پروپاقرص سیم کارت های رند 0912، افرادی هستند که از این شماره ها برای بالا بردن پرستیژ شخصی استفاده می کنند و اصلا به دنبال استفاده تجاری نیستند. این افراد که معمولا سبک زندگی خاصی دارند، از این شماره های لوکس برای استفاده های شخصی و یا دادن یک کادوی خاص و لاکچری به اطرافیان خود استفاده می کنند و تلاش میکنند تا خود را شخصی لاکچری با پرستیژ منحصر بفرد نشان دهند.


 


·        بالا بردن حس اعتماد به نفس


شماره رند 0912 همراه اول، در بین مردم به عنوان یک شماره گران و معتبر شناخته می شوند که همین امر باعث می شود تا مالک آن نیز حس اعتماد به نفس بهتری داشته و با این حس اعتماد در مصاحبه ها و کنفرانس ها بهتر از دیگران بدرخشد.


در هر صورت به نظر می رسد؛ شماره رند 0912 برای صاحبان کسب و کارها، همچون نردبانی است که باعث پیشرفت و ترقی آنها می شود و به انها کمک می کند تا مسیر طولانی و پر فراز و نشیب پیشرفت را سریعتر و آسان تر طی کنند، به همین خاطر شاید خرید چنین شماره هایی در بعضی شرایط لازم و ضروری باشد. زیرا در بحث تبلیغات، هزینه برای چنین مواردی درآمد را به میزان قابل توجهی بالا می برد و بازگشت سرمایه را سریعتر می سازد.


با این شرایط؛ شاید در مورد سیم کارت های رند 0912، نباید گفت که سیم کارت گران نخرید!!! زیرا این سیم کارت ها با کارکرد چند منظوره خود، چیزی فراتر از یک سیم کارت ساده بوده و می توانند در آن واحد در چند جبهه عمل کنند و مسیر موفقیت را هموار تر از همیشه سازند. علاوه بر این سیم کارت های رند 0912 ، به عنوان سرمایه شرکت یا مجموعه؛ در هر شرایطی بسیار آسان و با قیمتی به مراتب بالاتر از زمان خرید، به فروش می رسند.


قیمت بالای این سیم کارت ها باعث شد که در حال حاضر، وب سایت هایی که برای سال های طولانی به کار خرید و فروش سیم کارت مشغول هستند، شرایط خرید قسطی سیم کارت را برای افراد ایجاد کنند.


 


رندباز به عنوان یکی از قدیمی ترین وب سایت های فعال در حوزه خرید و فروش سیم کارت که در بین حرفه ای های این بازار به عنوان مرجع معتبر قیمت گذاری نیز شناخته می شود، شرایط قسطی خرید یا فروش را برای کلیه سیم کارت های فعال در کشور، خصوصا سیم کارت های رند 0912 ایجاد نموده و به صاحبان کسب و کارها این فرصت را داده است تا با پرداخت تنها یک سوم مبلغ سیم کارت و تضمین پرداخت مابقی به صورت اقساط، صاحب سیم کارت مورد نظر خود شده و از مزایای فوق العاده آن بهره مند گردند.


 


 




سیم کارت های هوشمند توریست شاتل موبایل

شاتل موبایل به عنوان اولین عرضه کننده سیم کارت هوشمند نه تنها هزینه های ارتباطی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است بلکه سرعت و خدمات منحصر بفردی را در اختیار مشترکین خود قرار داده است در حال حاضر شاتل موبایل، تنها اپراتور تلفن همراه در کشور است که برای مشترکین خود امکان اتصال خودکار به هر سه شبکه اپراتور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل ) دارای شبکه رادیویی را فراهم نموده است. این سرویس با تحلیل مداوم و دقیق شبکه های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین رایتل، با کیفیت ترین و پایدارترین شبکه رادیویی در هر منطقه را شناسایی نموده و به صورت کاملا هوشمند و اتوماتیک در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

 

 

شاید خیلی از افراد شاتل موبایل را به عنوان عرضه کننده سیم کارت های هوشمند بشناسند. زیرا سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل همواره با انتخاب و اتصال به بهترین شبکه و فناوری، خدمتی منحصر بفردی را در اختیار مشترکین قرار می دهد که نه تنها هزینه های ارتباطی آنها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد؛  بلکه تجربه بهتری از سرعت و خدمات را نیز برای آنها رقم می زند.

در حال حاضر شاتل موبایل، تنها اپراتور تلفن همراه در کشور است که برای مشترکین خود امکان اتصال خودکار به هر سه شبکه اپراتور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل ) دارای شبکه رادیویی را فراهم نموده است. این سرویس با تحلیل مداوم و دقیق شبکه های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین رایتل، با کیفیت ترین و پایدارترین شبکه رادیویی در هر منطقه را شناسایی نموده و به صورت کاملا هوشمند و اتوماتیک در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

سیم کارت هوشمند توریست

علاوه بر خدمات فوق، این بار شاتل موبایل با ارائه سیم کارت هوشمند توریست، خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه خود را در اختیار گردشگران قرار می دهد. این خدمات که به صورت ترکیبی شامل مکالمه، اینترنت و پیامک می شود با توجه به نیازهای گردشگران در قالب بسته های مختلفی ارائه می گردد که از مزایای فوق العاده ای هم برخوردار می باشد.

به طور کلی سیم کارت هوشمند توریست شاتل موبایل به همراه 4 بسته متفاوت شامل موارد ذیل می گردد:

 

نام بسته

اینترنت همراه

مکالمه درون شبکه

اعتبار اولیه

قیمت

بسته پایه

5/1 گیگابایت

1000 دقیقه

2،000 تومان

40،000 تومان

بسته  اول

5/2 گیگابایت

1000 دقیقه

5،000 تومان

50،000 تومان

بسته دوم

5/4 گیگابایت

1000 دقیقه

10،000 تومان

57،000 تومان

بسته سوم

10 گیگابایت

1000 دقیقه

20،000 تومان

86،000 تومان

بسته چهارم

20 گیگابایت

2000 دقیقه

25،000 تومان

104،000 تومان

 

 

 

سیم کارت های هوشمند توریست شاتل موبایل به مدت سی روز پس از ثبت نام قابل استفاده می باشد و گردشگران می توانند با مراجعه به نمایندگی های شاتل موبایل در سراسر کشور یا غرفه های شاتل موبایل در فرودگاه ها و مبادی ورودی کشور با ارائه پاسپورت نسبت به خرید، ثبت نام و فعال سازی آن اقدام نمایند.

بنابراین گردشگرانی که ایران را به عنوان مقصد سفر تفریحی و زیارتی خود انتخاب می کنند، می توانند خرید سیم کارت های توریستی هوشمند شاتل موبایل را از بین سیم کارت های عرضه شده از سوی سایر اپراتور ها انتخاب کرده و علاوه بر بهره مندی از امکانات فوق العاده از مزایای بی نظیرش هم لذت ببرند.

 

مزایای خاص و منحصر بفرد سیم کارت های توریستی شاتل موبایل به شرح ذیل می باشند:

·        آنتن دهی هوشمند با پوشش سراسری 4G

·        کد دستوری به زبان انگلیسی و عربی

·        امکان مدیریت و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان

·        مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنت و مکالمه

·        بیش از 4000 نمایندگی فروش و خدمات در سراسر کشور

 

تماس بین الملل در شاتل موبایل

پیشرفت علم و تکنولوژی سبب گردیده که در حال حاضر فاصله ها به نوعی مفهوم گذشته را نداشته باشند و جهان به دهکده ای تبدیل گردد که ارتباط در آن بسیار ارزان تر و آسان تر از قبل باشد. در جهان کنونی ارتباطات معمولا بر پایه تلفن های همراه بوده و همین امر برقراری ارتباط در هر ساعت یا مکانی را به راحتی مقدور می سازد.

اگر مشترک شاتل موبایل هستید و اعضای خانواده یا دوستانتان در کشور دیگری اقامت دارند  و یا مجبور به برقراری ارتباط های کاری با کشورهای دیگر هستید، شاتل موبایل ارزان ترین و آسان ترین روش را برای شما در نظر گرفته است. سیم کارت های پیش پرداخت شاتل موبایل این امکان را به کاربران می دهد تا به سادگی با تمام نقاط دنیا متصل شده و با تعرفه ای کاملا اقتصادی از برقراری یک ارتباط پایدار لذت ببرند. تعرفه تماس در سیم کارت های پیش پرداخت شاتل موبایل بر اساس دقیقه بوده و برای آگاهی مشترکین به تفکیک کشورها در وب سایت این اپراتور موجود می باشد.

 

برای آگاهی از این تعرفه ها مشترکین باید بعد از ورود به وب سایت شاتل موبایل در بخش " محصولات و خدمات، " گزینه " تعرفه تماس بین الملل شاتل موبایل " را انتخاب نموده و در قسمت جستجو با انتخاب نام کشور مورد نظر، از تعرفه تماس که به ازاء هر دقیقه اعلام شده، مطلع گردند.

علاوه بر این ؛ علاقمندان به این خدمات  می توانند در وب سایت شاتل موبایل به آدرس www.shatelmobile.ir  اطلاعات مورد نیاز خود را در این خصوص کسب کرده و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره، در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن 09981000000 تماس حاصل کرده و از مشاوره 24 ساعته مشاوران شاتل موبایل بهره مند گردند.

ره آورد نوزدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران

 

روز سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱، «هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی» و «نوزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران» با حضور علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از مدیران، کارشناسان و استادان روابط عمومی داخلی و حضور آنلاین متخصصان بین المللی، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

 

این مراسم که با پیام ویدئویی" خانم اتسوکو سوفی هارا رئیس و آقای فیلیپ سفر، دبیر کل انجمن بین المللی روابط عمومی،" ( IPRA ) آغاز شد و با سخنرانی دکتر علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داشت، با حضور و سخنرانی و ارائه مقاله توسط استادان برجسته ایرانی و خارجی و با موضوع قدرت و مدیریت شبکه ای در روابط عمومی در عصر روز سه شنبه ادامه داشت.

 

این سمپوزیوم بین المللی با حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی ( IPRA ) برگزار شد و رئیس این انجمن در یک پیام ویدئویی ابراز امیدواری کرد تا سند نهایی این رویداد که حاوی خطوط اصلی در شکل دهی و توسعه روابط عمومی شبکه ای خواهد بود، در اختیار دست اندرکاران روابط عمومی جهان قرار گیرد و افق جدیدی فراروی روابط عمومی جهانی بگشاید.

 

فیلیپ شپرد ، دبیر کل انجمن بین المللی روابط عمومی، نیز در بخشی از پیام ویدئویی خود با تعریف مقوله ارتباطات پایدار گفت: "روابط عمومی یعنی مدیریت تصمیم گذاری بر اساس علایق بین سازمان ها و ارگان ها که درباره چیستی، چرایی و چگونگی صحبت می کند."

 

در این مراسم علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن استقبال از برگزاری چنین رویدادهایی، خواستار توجه هر چه بیشتر سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی به نقش روابط عمومی در زمینه ارتباط با افکار عمومی شد. ایشان فضای بین المللی رسانه ای را معادل جنگ تلقی کرد و بیان داشت: "به عبارتی وسط میدان جنگ روابط عمومی ها هستیم و در میدان رسانه با فکر و اندیشه طرف هستیم. "

 

مریم جلالی نیز با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی در توسعه صنعت گردشگری، گزارشی از وضعیت اقدامات انجام شده در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اختیار حاضران قرار داد و خواستار توجه به دستاوردهای نشست علمی در این حوزه در جهت نقش آفرینی روابط عمومی در سازمان ها شد.

در بخش معرفی برترین های این رویداد، عنوان برترین ها به دو اپراتور بزرگ کشور، اپراتور همراه اول و ایرانسل تعلق گرفت:

 

اپراتور همراه اول

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات، روابط عمومی اپراتور همراه اول با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت "نشان ویژه روابط عمومی شبکه ای" شد. این نشان به دلیل اتخاذ رویکرد شبکه ای در حوزه ارتباطات و روابط عمومی استفاده بهینه از تکنیک های شبکه بندی، شبکه سازی و حرکت به سمت استقرار مدل روابط عمومی شبکه ای ( روابط عمومی هوشمند، دیجیتال و قدرت ارتباطی بر اساس سازماندهی شبکه ذینفعان و مخاطبان ) به همراه اول اعطا شد.

هم چنین این اپراتور بعد از جمع بندی و تصمیم هیات داوران، به عنوان "روابط عمومی برتر در حوزه ارتباطات رسانه ای" نیز معرفی گردید و لوح و تندیس این جشنواره تقدیم بزرگترین اپراتور فعال در کشور گردید.

 

اپراتور ایرانسل:

بر اساس اعلام اپراتور ایرانسل نیز، این اپراتور به دلیل کاربرد سیستم ها و رسانه های دیجیتال در ارتباط با جامعه، توجه به روابط عمومی آنلاین و استفاده از شبکه های اجتماعی در امور ارتباطی برای چندمین بار شایسته دریافت لوح تندیس نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال گردید.

علاوه بر این به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای ( علمی- صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها در موضوع ارتباطات الکترونیکی و مجازی، تندیس و لوح " جایزه ملی روابط عمومی برتر" نیز نصیب این اپراتور گردید.

 

موضوع  روابط عمومی شبکه ای که در این رویداد بین المللی مورد بررسی قرار گرفت و تلاش کرد تا با روش علمی- پژوهشی و مشارکت استادان ایرانی و خارجی و حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی به یک جمع بندی علمی به عنوان یک رویکرد جدید در روابط عمومی دست پیدا کند؛ در شرایطی برگزار شد که دنیا با مفاهیمی مانند شبکه های اجتماعی و حوزه عمومی شبکه ای سروکار دارد. در این رویداد متخصصان رشته ارتباطات و روابط عمومی طی سخنرانی ها و کارگاه های تخصصی، آخرین یافته ها و دیدگاه ها های خود را در خصوص موضوع روابط عمومی در جهان شبکه ای برای حاضران در جلسه تشریح کردند.

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین"  راهبردها و تکنیک های روابط عمومی شبکه ای " و " مدیریت و ساختار شبکه ای در روابط عمومی"  عصر روز سه شنبه به کار خود پایان داد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

مکالمه همراهی همراه اول

همراه اول در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی، بسته‌های مکالمه به کاربران هدیه میدهد و هزینه کمتری نسبت به حالت عادی دریافت می‌کند به همین دلیل این نوع بسته‌ها رایگان نیستند اما کاملا به صرفه به نظر می‌آیند.

یکی از آسان‌ترین راه‌های فعال سازی بسته مکالمه، گرفتن کد دستوری هست که در این مناسبت‌ها می‌توانید از طریق پیج رسمی اینستاگرام و سایت همراه اول پیگیری کنید.

 

·        مکالمه همراهی

در این طرح، همراه اول متناسب با الگوی مصرف هر یک از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود، بسته یک ماهه مکالمه به آنها پیشنهاد می کند که این بسته پیشنهادی شامل دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه با قیمت دقیقه ای 15 تا 16 تومان می باشد.

تعرفه پایه سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول به شرح ذیل می باشد:

 

نوع خدمات

سیم کارت دائمی

سیم کارت اعتباری

مکالمه داخل شبکه ( از همراه اول به همراه اول و تلفن ثابت )

هر دقیقه 599 ریال

هر دقیقه 899 ریال

مکالمه برون شبکه ( از همراه اول به سایر اپراتورها)

هر دقیقه 599 ریال

هر دقیقه 899 ریال

 

با توجه به این که در حال حاضر تعرفه پایه سیم کارت های دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول بسیار بیشتر از مبلغ بیان شده در این سرویس می باشد، اپراتور همراه اول این طرح را با توجه به نیاز کاربران، در راستای کاهش هزینه های ارتباطی مشترکین طراحی نموده است. بنابراین مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 1 * 1000 *  (  ستاره 1000 ستاره 1 مربع ) بسته مکالمه پیشنهادی همراه اول مربوط به خود را مشاهده نموده و پس از تایید و فعال سازی از تخفیف بیش از 70% در مکالمات خود بهره مند گردند. البته مشترکین توجه داشته باشند این بسته قابلیت رزرو ندارد و در صورت تایید، فعال می گردد.

 

·        سیم کارت های دائمی 1000 تومانی

همه ما میدانیم که سیم کارت دائمی همراه اول با ارزش ترین و گران ترین سیم کارت های موجود در بازار هستند که هر چه از قدمت بیشتری برخوردار باشند، اعتبار بیشتری هم خواهند داشت.

البته از آنجا که نحوه ارائه خدمات همراه اول، به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور که از بیشترین پوشش شبکه و بهترین آنتن دهی برخوردار می باشد؛ به هیچ کدام از سیم کارت ها متفاوت نمی باشد، سیم کارت های جدیدی که از سوی این اپراتور ارائه می گردند، از نظر سرویس دهی و دسترسی به خدمات، کاملا مناسب و مطلوب می باشند. زیرا صرفنظر از قیمت مناسب، این سیم کارت ها از کلیه امکانات و خدمات همراه اول پشتیبانی کرده و شما به عنوان دارنده آن، امکان بهره مندی از کلیه مزایای این سیم کارت های دائمی را خواهید داشت.

 

بر اساس این طرح علاقمندان می توانند با مراجعه به دفاتر و فروشگاه های زنجیره ای همراه اول، ضمن تهیه کارت خرید سیم کارت دائمی همراه اول به قیمت 1،000 تومان نسبت به فعال سازی آن هم اقدام نمایند. با توجه به این که قیمت مصوب این سیم کارت ها 165،800 تومان و 129،800 تومان ( برای دو نوع سیم کارت دائمی همراه اول با ودایع متفاوت ) می باشد، پس از پرداخت مابقی مبلغ تا قیمت مصوب، متقاضی می تواند از بین سه شماره اعلامی، شماره مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایید.

در این طرح امکان خرید اقساطی سیم کارت به صورت 6 ماهه و 36 ماهه نیز وجود دارد که مشترکین می توانند در صورت تمایل از آن استفاده نمایند.

 

این سیم کارت های دائمی جدید علاوه بر قیمت مناسب 1،000 تومانی، شامل یک بسته خوش آمد به شرح ذیل می باشد:

·        1،000 پیامک داخل شبکه به مدت یک هفته

·        1،000 دقیقه مکالمه درون شبکه به مدت یک هفته

·        اینترنت نامحدود به مدت 7 روز

·        هزینه مکالمه 299 ریالی به مدت 90 روز

البته پس از پایان یافتن بسته خوشامد سیم کارت 1،000 تومانی، به صورت خودکار هزینه مکالمه 299 ریالی به مدت 90 روز فعال و قابل استفاده خواهد بود. مشترکین اپراتور همراه اول توجه داشته باشند که در حال حاضر تعرفه هزینه های مکالمه درون شبکه و برون شبکه همراه اول برای سیم کارت های دائمی برابر با 599 ریال می باشد.

 

نکات و شرایط مهم:

·        این بسته خوش آمد به صورت خودکار بعد از اولین تراکنش مشترک دائمی جدید فعال می گردد.

·        مشترک دائمی حداکثر یک ماه فرصت دارد تا سیم کارت فعال شده را در گوشی هوشمند خود قرار داده و اولین تراکنش را انجام دهد.

·        بسته خوش آمد 1،000 تنها به مشترکین حقیقی همراه اول تعلق می گیرد.

·        هر مشترک همراه اول با کد ملی خود تنها یک بار می تواند برای سیم کارت جدیدش از بسته خوش آمد 1،000 استفاده نماید.

·        حد مصرف منصفانه دیتا در مدت زمان یک هفته بسته، تا 1،000 گیگابایت تعیین شده است.

·        فعال سازی بسته خوش آمد برای مشترکین دائمی به صورت خودکار بوده و نیاز به ثبت نام ندارد.

·        کد دستوری # 3 * 1000 *  ( ستاره 1000 ستاره 3 مربع ) برای استعلام از وضعیت در اختیار مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول می باشد.

با توجه به شرایط بیان شده، افرادی که قصد خرید سیم کارت دائمی همراه اول را دارند، به راحتی می توانند با استفاده از این طرح هم صاحب یک سیم کارت دائمی همراه اول شده و هم از شرایط فوق العاده بسته خوش آمد آن بهره مند گردند.

مشترکین همراه اول می توانند در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همراه اول به آدرس www.mci.ir مراجعه نموده و یا از طریق تلفن مرکز تماس مشتریان همراه اول ( از طریق خط همراه اول 9990 – از طریق تلفن ثابت 09129990 ) پاسخ های لازم را دریافت نمایند.