نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم
نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم

جشنواره های هیجان انگیز شاتل موبایل

در حال حاضر شاتل موبایل تنها اپراتور حقیقی موفق در ایران است که در زمینه ارائه خدمات دسترسی به اینترنت پر سرعت و روش های ارتباطی اینترنتی فعالیت می کند و به هیچ وجه اینترنت نسل دو در این شبکه عرضه نمی شود.

این شرکت با ارائه خدمات متنوع و طراحی جشنواره های گوناگون تلاش می کند تا علاوه بر حضور مستمر در عرصه رقابت تنگاتنگ بین اپراتورها، سهم مهمی از بازار سیم کارت ایران را نیز نصیب خود کند. برگزاری جشنواره های مختلف و تخفیف های ویژه را می توان یکی از دهها سرویس منحصر بفرد شاتل موبایل برشمرد که در راستای جلب رضایت بیشتر مشترکان صورت می پذیرد و هزینه های ارتباطی آنها را نیز کاهش می دهد.

 

بنابراین مشترکین می توانند با شرکت در جشنواره های مختلف شاتل موبایلی از جایزه های ویژه و منحصر بفردی همچون اینترنت رایگان، مکالمه و شارژ رایگان بهره مند گردند و یا با شرکت در قرعه کشی ها یکی از برندگان جوایز ارزشمند این اپراتور مانند گوشی هوشمند، پلی استیشن و... باشند.

جدیدترین و هیجان انگیزترین جشنواره های شاتل موبایلی که در حال برگزاری می باشد و مشترکین این اپراتور در صورت تمایل می توانند از آن بهره مند گردند، تحت عناوین ذیل در حال اجرا می باشد:

 

فقط با 1،000 تومان، آیفون 14 ببر!

این جشنواره که مخصوص تمامی مشترکین فعلی و جدید شاتل موبایل می باشد تا پایان پاییز 1401 ادامه دارد و کلیه این کاربران می توانند برای فعالیت های مختلف خود در شبکه شاتل موبایل؛ به ازاء هر 1،000 تومان یک امتیاز در قرعه کشی هیجان انگیز آیفون 14 کسب کنند و با بالا بردن امتیاز؛ احتمال برنده شدن خود را در قرعه کشی افزایش دهند.

روش های کسب امتیاز در این قرعه کشی که در پایان هر ماه پاییز ( مهر، آبان و آذر ) برگزار خواهد شد، به شرح ذیل می باشد:

  • هر 1،000 تومان تراکنش بابت خرید شارژ = یک امتیاز

  • هر 1،000 تومان تراکنش بابت خرید  بسته اینترنت = یک امتیاز

  • هر 1،000 تومان تراکنش بابت خرید و فعال سازی سیم کارت = یک امتیاز

  • خرید مودم = 300 امتیاز

  • دعوت از دوستان = 20 امتیاز

البته مشترکین توجه داشته باشند در صورتی که قبلا سیم کارت شاتل موبایل را خریداری کرده اند و هنوز اقدام به فعال سازی آن ننموده اند، با فعال سازی سیم کارت  درباره اجرای جشنواره متناسب با مبلغ پرداختی، امتیاز دریافت خواهند کرد. مجموع امتیاز های هر مشترک هر هفته از طریق پیامک به اطلاع مشترک خواهد رسید.

در تمامی قرعه کشی های جشنواره پاییز، مجموع امتیاز های مشتریان از روز اول کمپین محاسبه خواهد شد.

 

یه دوستی خوب، یه پیشنهاد هوشمندانه 

بر اساس این جشنواره، مشترکین شاتل موبایلی که دوستان خود را برای پیوستن به خانواده بزرگ شاتل موبایل دعوت کنند، 20 هزار تومان اعتبار از شاتل موبایل هدیه خواهند گرفت و 20 هزار تومان نیز به دوستانشان هدیه داده خواهد شد. علاوه بر این به ازاء هر خرید یا فعال سازی سیم کارت، توسط لینک دعوت اختصاصی شما، 20 امتیاز برای قرعه کشی ماهانه آیفون 14 برای مشترک ذخیره می شود.

مشترکین شاتل موبایل برای شرکت در این جشنواره جذاب می توانند با استفاده از یکی از روش های ذیل، لینک دعوت نامه اختصاصی خودشان را برای دوستانشان ارسال نمایند:

  1. مراجعه به بخش دعوت از دوستان در اپلیکیشن شاتل موبایل من

  2. مراجعه به بخش دعوت از دوستان در مدیریت حساب اینترنتی

  3. شماره گیری کد دستوری  # 1 * 7 * 1 * ( ستاره 1 ستاره 7 ستاره 1 مربع ) از سیم کارت شاتل موبایل و دریافت لینک دعوت نامه اختصاصی به صورت خودکار از طریق پیامک

البته اگر مشترک دعوت کننده، مشترک اینترنت ADSL شاتل می باشد، در صورت دعوت از دوستان 20 گیگابایت اینترنت ADSL  هدیه دریافت خواهد کرد.

 

هر هفته، بزن به هدف و جایزه بگیر!

در این جشنواره شاتل موبایل، مشترکینی شرکت داده خواهند شد که میزان مصرف مکالمه و اینترنت آنها در طول هفته به حد نصاب تعیین شده برسد. مشترکینی که حد نصاب مشخص شده را کسب کرده باشند، بدون قرعه کشی از شاتل موبایل مکالمه، اینترنت همراه و اینترنت ADSL هدیه می گیرند.

 

شرایط و نکات مهم:

  • روش دریافت هدیه های جشنواره برای هر مشترک متفاوت بوده و از طریق پیامک به اطلاع کاربر خواهد رسید.

  • اگر مشترک ADSL   شاتل موبایل هستید، برای دریافت اینترنت ثابت خود، پیامک حاوی کد تخفیف با مهلت فعال سازی 7  روزه دریافت می کنید که کافی است کد را در صفحه " مدیریت حساب اینترنت   ADSL " خود از طریق منوی " خدمات شاتل"  گزینه"  کد تخفیف"  وارد کنید و از هدیه خود لذت ببرید.

  • استفاده از بسته های هدیه سیم کارت در میزان مصرف هفتگی برای شرکت در قرعه کشی محاسبه نمی گردد.

  • با رسیدن مشترک به حد نصاب مشخص شده، بسته اینترنت یا مکالمه هدیه در روز سه شنبه هفته بعد برای مشترک، به صورت خودکار فعال می گردد.

علاقمندان به این جشنواره ها  برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این اپراتور به آدرس www. Shatelmobile.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره 09981000000 در هر ساعت از شبانه روز به صورت 24 ساعته با کارشناسان شاتل موبایل در ارتباط باشند.

اهمیت تبلیغات با لیوان کاغذی

این روز ها دیگر بعضی از مردم از برند های خاص استفاده می کنند که بسیار جالب و جذاب می تواند باشد برای مردم.باشد. برای همین در این عصر تبلیغات هم برای همه برند ها و شرکت ها بسیار مهم است تا بتوانند که با تبلیغات گسترده ایی مردم را به سمت خود بکشاند .حتی تبلیغات برای شرکت های لیوان کاغذی بسیار مهم است تا بتوانند که به بهترین نحو با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.لیوان کاغذی یکبار مصرف شاید مهم ترین مصرف آن که کمتر کسی بداند برای تبلیغات استفاده می شود که خیلی خوب است  برای همین اهمیت  است که بیش تر این لیوان های کاغذی بسیار خاص و منحصر به فرد هستند و به راحتی در اکثر تبلیغات حضور دارند. در کل تبلیغات این روز ها بسیار مهم است و شاید لیوان های کاغذی در این روز ها با این نوع لیوان های تبلیغات بسیار جذابی گرفته می شود.

مطالعات نشان می دهد که تبلیغات به صورت بروشور که معمولا به دور انداخته می شوند؛ در دنیای تجارت امروز مردود و کم اهمیت بوده و صاحبان شرکت ها و برندها به دنبال روش های نوین اقتصادی اما تاثیر گذار تبلیغاتی هستند که کاملا با روش های کلیشه ای و سنتی، فرق داشته باشند. برای نمونه تصور کنید در یک سمینار آموزشی یا بهداشتی، نوشیدنی های خوشمزه و رنگارنگ گرم یا سرد را در لیوان های کاغذی جذابی سرو کنید که با یک طراحی زیبا و خاص از نام یا لوگوی شرکت، معرف برند شما باشد. نتیجه کار متحیر کننده خواهد بود. زیرا اگر به طور متوسط هر نفر سه دقیقه برای صرف نوشیدنی وقت صرف کند، در این فرصت کم و محدود شما به اندازه یک برنامه پر مخاطب تلویزیونی تبلیغات موثر داشته اید. درست است که صنعت تبلیغات پیچیدگی های مخصوص به خودش را داشته و این هنر در حال حاضر کاملا با زمان های گذشته فرق کرده است، ولی هم چنان بحث تاثیرگذاری و جذاب بودن تبلیغات یکی از مهم ترین آیتم های این صنعت به شمار می آید. تبلیغات به شیوه نوین و جذاب که هم ماندگاری بالایی در ذهن و یاد مخاطبین داشته باشند و هم بسیار تاثیر گذار و کاربردی باشند، در دنیای تجارت مدرن بسیار مهم و ضروری می باشد. به همین خاطر فعالان اقتصادی همواره به دنبال شیوه های مدرن برای تبلیغات هستند. یکی از این روش های مدرن و جذاب، استفاده از لیوان های کاغذی یکبار مصرف برای این کار می باشد. این کار خلاقانه نسبت به روش های دیگر مزیت های فراوانی دارد که در اینجا به آن اشاره می کنیم:  

 قیمت مناسب تر نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی

  بازاریابی و جذب مشتری همیشه به عنوان یکی از چالش های مهم پیش روی شرکت های تازه تاسیس، سبب می شود تا آنها به دنبال راه های ارزانتر و تاثیر گذارتر برای تبلیغات برند خود باشند. یکی از بهترین روش های مدرن که بسیار کم هزینه تر از تبلیغات متفاوت مانند پخش تراکت می باشد، چاپ لیوان های کاغذی یک بار مصرف تبلیغاتی است. در این روش شرکت ها می توانند با هزینه ای بسیار اندک و ناچیز، تیلیغاتی به مراتب تاثیر گذارتر و چشمگیرتر داشته باشند.  

 

 قابلیت استفاده برای مراسم های رسمی و غیر رسمی

 پیشرفت فوق العاده این صنعت در سال های اخیر، امکان چاپ لیوان های کاغذی یکبار مصرف در ابعاد، رنگ ها، مدل ها و سایز های مختلف برای انواع نوشیدنی های سرد و گرم را به وجود آورده که در مراسمات رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. همین تنوع فرصتی در اختیار شرکت ها و برندها قرار داده و آنها تلاش می کنند با استفاده از لیوان های کاغذی با کیفیت، طرح های خلاقانه ای از لوگو، شعار و … نکات مهم مد نظر خود را تبلیغ نمایند.  

 قابلیت استفاده انبوه برای شرکت ها و اماکن پر تردد

  شرکت ها و برندهایی که به دنبال یک روش جذاب و تاثیر گذار برای تبلیغات می گردند، به راحتی می توانند با بهره مندی از این قابلیت، نسبت به چاپ لیوان های کاغذی یکبار مصرف در تعداد انبوه با نام یا لوگوی شرکت اقدام نموده و در مکان های پرتردد توجه مخاطبان را جلب نمایند. این روش خلاقانه به نوعی بیانگر احترام شرکت یا برند شما به سلامت مخاطبان و حفظ محیط زیست هم می باشد. زیرا شما به عنوان یک برند، تبلیغ کننده استفاده از لیوان های کاغذی یکبار مصرف به جای لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی مضر هستید و این موضوع علاوه بر ثبت کردن نام شما در حافظه مخاطب، اعتماد سازی کرده و شما را به عنوان یک برند قابل اعتماد و متعهد در یادها حک خواهد کرد.  

 

تنوع چاپ و طراحی

با پیشرفت علم و تکنولوژی، صنعت طراحی و چاپ لیوان های کاغذی تبلیغاتی وارد عرصه جدیدی شد و در حال حاضر امکان چاپ انواع نوشته ها، طرح ها، متن ها و عکس ها بر روی لیوان های کاغذی یکبار مصرف وجود دارد و شرکت ها و برند ها می توانند حتی کارت ویزیت خود را نیز به این صورت تبلیغ نمایند. البته درست است که این گونه تبلیغات بسیار ارزان تر و تاثیر گذار تر از روش های سنتی و قدیمی می باشد، ولی لازم است شرکت ها برای تاثیر گذاری بیشتر، نکاتی را رعایت کنند. یکی از این آیتم های مهم، استفاده از نکات خلاقانه ای که در برند سازی بسیار مهم می باشند و می توانند تاثیر گذاری و ماندگاری تبلیغات را بیشتر کنند. طراحی زیبا و خاصی که تکراری نباشد و به گونه ای متفاوت عرضه گردد، می تواند بسیار خلاقانه باشد و کمک می کند تا نام شرکت شما برای همیشه در ذهن و یاد مخاطب باقی بماند. علاوه بر این شرکت ها و برندها باید تلاش کنند تا از تم و طراحی متفاوتی استفاده کنند که انقدر با ارزش و جذاب باشد که مخاطب را وادار کند تا لیوان یکبار مصرف را به عنوان یک الگو یا یک طراحی خارق العاده در پیش خود نگه دارد و یا حتی آن را به دوستان و آشنایانش معرفی کند. در سال های اخیر، صنعت چاپ لیوان های کاغذی یکبار مصرف به عنوان یک صنعت پرطرفدار و مدرن پیشرفت های بسیار زیادی داشته و آمار مصرف کنندگان در تمام دنیا خصوصا در ایران افزایش چشمگیری داشته است. به همین خاطر استفاده از این شیوه نوین برای تبلیغات به عنوان بهترین روش تبلیغات در مراسمات خصوصا همایش ها بسیار مورد توجه برندها و شرکت ها می باشد. با وجود آن که لیوان های کاغذی یکبار مصرف به علت بازیافتی بودن و مقاوم بودن در برابر گرما در بین مردم بسیار محبوب و پرطرفدار می باشند، شما می توانید با جایگزینی لیوان های گیاهی مرغوب به جای  لیوان های کاغذی یکبار مصرف؛ پیام آور محیط زیستی سالم تر و زیباتر باشید و خود را به عنوان یکی از بهترین محصولات دوستدار طبیعت؛ معرفی کنید. زیرا با استفاده از لیوان های گیاهی با کیفیت که دوره تجزیه پذیری کمتر از یک سال دارند، نقش اساسی و مفیدی در حفظ محیط زیست ایفا نموده اید.

سرویس مدیریت تماس برای مشترکین رایتل

سرویس انتقال تماس

یکی از سرویس های پرکاربرد مدیریت تماس، قابلیت انتقال تماس می باشد که از سوی اپراتور رایتل در اختیار مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری این اپراتور قرار می گیرد و آنها می توانند در شرایطی که بنا به هر دلیلی نمی توانند به تماس های خود پاسخ دهند، آنها را به شماره دیگری منتقل کنند.

سرویس انتقال تماس به بخش های مختلفی تقسیم می شود که مشترک با در نظر گرفتن شرایط و نیاز خود می تواند از آنها استفاده نماید. این بخش ها به شرح ذیل می باشند:

 

انتقال تمامی تماس ها

در صورت فعال نمودن این بخش، کلیه تماس های ورودی مشترک در هر شرایطی ( عدم پاسخگویی، اشغال بودن خط، عدم دسترسی) به شماره ای که مشخص شده، انتقال می یابد.

انتقال تماس در صورت اشغالی خط

در صورتی که مشترک این بخش را فعال نماید، تماس های ورودی مشترک تنها در صورت مشغول بودن خط، به شماره مشخص شده، منتقل می شود.

 

انتقال تماس در صورت عدم پاسخگویی

با فعال شدن این بخش، کلیه تماس های ورودی مشترک در صورت عدم پاسخگویی، به شماره مشخص شده منتقل می گردد.

 

انتقال تماس در هنگام عدم دسترسی

در صورتی که مشترک این بخش را فعال سازد، کلیه تماس های ورودی در هنگام عدم دسترسی به مشترک به شماره مشخص شده، انتقال می یابد.

بر اساس اعلام اپراتور رایتل، فعال سازی این سرویس هیچ هزینه ای برای مشترکین نخواهد داشت، ولی در صورت استفاده از آن مشترک ملزم به پرداخت هزینه ها می گردد و این بدان معناست که بعد از فعال سازی سرویس، اگر مشترک شماره خود را به شماره فرد دیگری منتقل نماید و فردی با مشترک تماس گیرد، در صورت انتقال تماس هزینه مکالمه با شماره منتقل شده محاسبه می شود.

برای فعال سازی این سرویس نیز مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل می توانند در قسمت تنظیمات تماس، تنظیمات لازم را انجام دهند. توجه به این نکته الزامی می باشد که در صورت فعال سازی این سرویس، امکان استفاده از سرویس تماس های از دست رفته برای مشترک وجود ندارد.

 

مسدود کردن تماس

یکی دیگر از قابلیت های سرویس مدیریت تماس، امکان مسدود نمودن تماس ها می باشد که با هدف ایجاد محدودیت در مکالمات در اختیار مشترکین سیم کارت  اعتباری رایتل و سیم کارت دائمی رایتل قرار می گیرد.

در این سرویس مشترکین می توانند هرگونه تماس داخلی یا خارجی به غیر از شماره های اضطراری را در صورت لزوم مسدود کنند. در صورت فعال سازی این سرویس کلیه مکالمات ( صوتی و تصویری)  ورودی و خروجی مشترک کاملا مسدود می شود.

این سرویس که با هدف کنترل هزینه های ارتباطی مشترکین طراحی شده است در مواردی که مشترک گوشی هوشمند خود را در اختیار دیگران قرار می دهد و یا هنگامی که در موقعیت رومینگ قرار دارد، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. مشترکین برای فعال سازی این سرویس، باید به قسمت تنظیمات تماس گوشی هوشمند خود مراجعه نمایند. رمز عبور برای فعال سازی این سرویس به صورت پیش فرض 0000 می باشد که مشترکین می توانند در صورت تمایل این رمز را از طریق تنظیمات گوشی تغییر دهند.

استفاده از سرویس مسدود سازی تماس برای کلیه مشترکین رایتل رایگان بوده و محدودیت های مکالمه قابل اجرا در این سرویس، به شرح ذیل می باشد:

تمامی تماس های خروجی

تماس های خروجی بین الملل

تماس های خروجی بین المللی در حالت رومینگ

تمامی تماس های ورودی

تماس های ورودی در زمان  رومینگ

 

گزارش تماس

سرویس گزارش تماس مخصوص مشترکین اعتباری رایتل می باشد که برای آگاهی از آخرین وضعیت اعتبار مشترکین پس از هر تماس راه اندازی شده است. این سرویس که با هدف مدیریت هزینه های ارتباطی مشترکین از سوی اپراتور رایتل در اختیار مشترکین اعتباری قرار می گیرد، به آنها کمک می کند تا همواره از وضعیت اعتبار خود مطلع باشند. با فعال سازی این سرویس بعد از هر تماس، پیامی از سوی اپراتور رایتل مبنی بر مدت زمان مکالمه، هزینه تماس و باقیمانده اعتبار برای مشترکین اعتباری ارسال خواهد شد که در راستای آگاهی رسانی به مشترکین اعتباری بوده و آنها می توانند در صورت تمایل با کنترل هزینه های ارتباطی، هزینه های این بخش را بهتر مدیریت نمایند.

با توجه به این که این سرویس به صورت پیش فرض برای مشترکین اعتباری فعال نمی باشد؛ لازم است مشترکین با استفاده از روش های ذیل نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند:

با مراجعه به سامانه رایتل من و انتخاب منوی سرویس های من

با مراجعه به اپلیکیشن رایتل من و انتخاب منوی سرویس های من

با استفاده از کد دستوری # 130 *  ( ستاره 130 مربع )

شایان ذکر است؛ فعال سازی و استفاده از سرویس گزارش تماس برای تمامی مشترکین اعتباری رایتل رایگان می باشد.

نحوه سرو پیتزا ایتالیایی

پیتزا خوش مزه ترین فست فودی که در جهان وجود دارد و شاید بهترین نوع آن در کشور ایتالیا باشد.بیش تر مردم جهان ایتالیا را با مناطق گردشگری میشناسند ولی کسانی که غذا را را دوست دارند این کشور را با پیتزا می شناسند و هر کسی که به ایتالیا می رود علاوه بر دیدن تاریخ آن کشور پیتزا های خوش مزه و جالبی را می خورد. اغما در این سال ها پیتزا در کشور های مختلف هم محبوب شده است توانسته به یکی از خوش مزه ترین غذاهای دنیا تبدیل شود.بیشتر اشپزان در تلاش هستند که پیتزا ها را با ذائقه مردم خود تطبیق بدهند. پیتزا اینقدر محبوب است و پخت آن آسان که مردم به راحتی در خانه هایشان به راحتی می پزند. شاید این روز ها مردم با غذا های فست فودی کنار می آیند و خود را کمتر به زحمت می اندازند تا اشپزی کنند و بهترین غذایی که در فست و فود است پیتزا است.

به طور کلی پیتزا به دو دسته پیتزا آمریکایی و ایتالیایی تقسیم می شود که در هر کدام از این کشورها، پیتزا به شیوه های متفاوتی تهیه و سرو می شود. از نظر حرفه ای های این حوزه، پیتزا در جهان به عنوان یک غذای ایتالیایی شناخته می شود، ولی این فست فود خوشمزه در امریکا به نقطه تکامل و تنوع خود دست پیدا کرد. زیرا امریکایی ها بر خلاف ایتالیایی ها خیلی نسبت به مواد روی پیتزا حساس نبوده و از ایجاد مزه های ناهماهنگ با قرار دادن موادی مانند آناناس و انجیر هم لذت می برند.

حال آن که برای ایتالیایی ها پیتزا تنها یک غذا نیست، یک اثر هنری است که باید به آن حرفه ای نگاه کرد؛ به همین خاطر هر چیزی که مربوط به پیتزا می شود، برای آنها از قداست خاصی برخوردار است. ایتالیایی ها برای همه بخش های این غذا برنامه دارند، از رسپی پیتزا گرفته تا نحوه سرو آن، دستورالعمل های مشخصی دارد که از نظر آنها باید کاملا رعایت شود.

 سس های متفاوت پیتزا ایتالیایی

مهم ترین و اصلی ترین نکته پیتزاهای ایتالیایی نوع سس مورد استفاده در آنهاست. در پیتزاهای ایتالیایی به جای سس گوجه فرنگی یا کچاپ، از روغن زیتون، گوجه فرنگی تازه، سیر و پونه کوهی استفاده می شود که به پیتزا طعمی تازه و گیاهی می دهد که به پوسته زیرین یعنی خمیر پیتزا هم نفوذ می کند. در ایتالیا رسپی اصلی پیتزا بسیار مهم و حساس است و آنها سعی میکنند با وفاداری به رسپی اولیه، پیتزایی کاملا ایتالیایی درست کنند. البته در بعضی شرایط امکان دارد آنها به بعضی از تغییرات ضروری رضایت دهند؛ ولی در این زمینه اصلا سلیقه ای عمل نمی کنند و تغییرات ایجاد شده، تنها در صورت ضرورت؛ پذیرفته خواهد بود.

استفاده از انواع سس ها و مخلوطی از گوشت های مختلف به هیچ وجه در ایتالیا مرسوم نبوده و آنها سعی می کنند تا به طور اختصاصی از طعم هر نوع گوشت لذت ببرند. مثلا شما نمی توانید از پیتزاهای ایتالیایی، توقع ترکیب بیف با بیکن را داشته باشید، زیرا از نظر آنها این ترکیب، نه تنها برخلاف رسپی اصلی است بلکه مزه و بافت پیتزا را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

 

خمیر پیتزا، رکن اصلی پیتزا ایتالیایی

 درست است که در مورد سس ها و نوع گوشت ایتالیایی ها تلاش می کنند تا تنوع زیادی به خرج ندهند، ولی در مورد خمیر پیتزا قضیه کاملا برعکس است و در ایتالیا طیف گسترده ای از نان پیتزا یافت می شود. تقریبا در هر روستای کوچک ایتالیایی یک نسخه منحصر بفرد و خوشمزه از نان پیتزا پخته می شود که مخصوص همان منطقه می باشد. در بعضی از این نقاط خمیر پیتزا به قدری نازک و لطیف می باشد که به نظر می رسد مواد پیتزا روی یک لایه از بیسکوییت خیلی نازک قرار گرفته است. پیتزاهای ایتالیایی معمولا از نظر پنیر پیتزا هم منحصر بفردند و از پنیرهای چرب، مرطوب و تازه تر استفاده می کنند و اطراف نان پیتزا ها را خالی از پنیر یا پنیر کمی قرار می دهند.

 

روش های پخت پیتزا در ایتالیا

لازم است بدانید که حساسیت ایتالیایی ها نسبت به پیتزا هایشان محدود به طعم و خمیر پیتزا نمی شود و آنها تقریبا برای هر چیز دستورالعمل مشخصی دارند و خود را موظف به رعایت آن می دانند، به بیان دیگر مهم ترین نکته در مورد پیتزاهای ایتالیایی علاقه آنها به روش های قدیمی پخت می باشد.

یکی از همین نکات مهم، استفاده از اجاق های هیزمی یا اجاق های سنگی به جای فرهای برقی و گازی در رستوران های ایتالیا می باشد. زیرا آنها معتقدند این فرها کمک می کنند تا طعم و بوی پیتزا  به خوبی حفظ شوند. علاوه بر این از نظر ایتالیایی ها فرهای معمولی برای پخت پیتزا به اندازه کافی داغ نیستند و نمی توانند دمای لازم برای پخت پیتزا را تامین کنند. حال آن که سنگ پیتزا به راحتی می تواند داغی لازم برای پخت پیتزا را فراهم نماید. البته از نظر سرآشپزهای حرفه ای این رشته، سنگ پیتزای داغ می تواند رطوبت را بیرون بکشد و نان پیتزا را ترد نماید؛ اتفاقی که هیچ وقت بر روی سینی های سرد و نازک فرهای گازی و برقی نخواهد افتاد.

با توجه به این که سنگ پیتزا چیزی نیست که در دسترس عموم باشد و معمولا افراد در کشورهای مختلف نمی توانند آن را در اختیار داشته باشند، در حال حاضر سر آشپز های حرفه ای و پیتزا پزان سعی می کنند تا این نقیصه را با استفاده از کاغذ سینگل پیتزا جبران کنند. کاغذهای سینگل یا همان کاغذ زیر پیتزا کاغذهای مواجی هستند که پیتزا را بعد از پختن بر روی آن قرار می دهند. این کاغذها به دلیل مواج بودن، باعث جذب رطوبت و گردش هوا شده و مانع خمیر شدن و وارفتن پیتزا می شوند. علاوه بر این کاغذهای سینگل در صورتی که با کیفیت و مرغوب باشند، کاربردی شبیه سنگ پیتزا داشته و با جذب رطوبت مانع خمیر شدن پیتزا می شوند.

بنابراین اگر به دنبال یک پیتزای با کیفیت و خوشمزه ایتالیایی هستید؛ بهتر است به همه این نکات وفادار باشید و حتما پیتزای داغ ایتالیایی خود را بر روی کاغذهای سینگل با کیفیت سرو کنید.


بسته های مکالمه تشویقی همراه اول

شاید در گذشته کمتر کسی فکر می کرد که از شهری به شهر دیگر متصل شوند و ارتباط بگیرند و اگر روزی می گفتند که مشود به آن فرد می خندیدند. اما در این سال ها به لطف تکنولوژی و پیشرفت آن و آمدن گوشی های بسیار مناسب و بسیار جذاب افراد جامعه حتی می توانند که با دوستان خود ارتباط بگیرند. این روزها اپراتور های سیم کارت در  حال تلاش هستند که بهترین خدمات خود را به مردم ارائه دهند تا مردم بتوانند که بهترین استفاده ها را ببرند . اپراتور همراه اول در تلاش است که این روز ها بهترین سرویس های خود را به مردم دهد تا مردم به همه کارهایشان برسند. اپراتور همراه این روز ها با بسته های مکالمه خود توانسته است که بسیار خوش بدرخشد و کسانی که سیم کارت های همراه اول را دارند از این سرویس به نحو احسنت استفاده کرده اند . همراه اول در تلاش است که سرویس های جذاب تری را فعال کند

مثلا بسته های تشویقی مکالمه که هر چند وقت یکبار تحت عناوین مختلف از سوی این اپراتور ارائه می گردد و در راستای کاهش هزینه های مشترکینی است که معمولا مکالمه های طولانی مدت دارند، از این دست می باشد و فرصتی است استثنایی برای مشترکینی که می خواهند هزینه های ارتباطی خود را بهتر و آسانتر مدیریت نمایند.

در حال حاضر؛ سرویس ها و طرح های همراه اول که شامل تخفیف های خاصی در تعرفه های هزینه مکالمات مشترکین این اپراتور می گردد به شرح ذیل می باشد:

 

1.     بسته شب های روشن

 این بسته که شامل مکالمه در شب می شود، شامل حال کلیه مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می باشد. بسته شب های روشن همراه اول شامل مکالمه از ساعت 11 شب الی 7 صبح بوده و مشترکینی که از این سرویس استفاده می کنند، بعد از فعال سازی این طرح می توانند در ساعات تعیین شده از سرویس مکالمه نامحدود لذت ببرند.

البته توجه به این نکته نیز الزامی است که هزینه مکالمه در خارج از محدوده تعیین شده ( 11 شب الی 7 صبح ) برای مشترکینی که از این سرویس استفاده می کنند، بر اساس تعرفه عادی می باشد.

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول در صورت تمایل می توانند این سرویس را با شماره گیری کد دستوری # 333 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 333 مربع ) فعال نمایند.

در حال حاضر وضعیت بسته های شب های روشن همراه اول به شرح ذیل می باشد:

 

نوع خط

نوع بسته

هزینه فعال سازی

سیم کارت های دائمی و اعتباری

شبانه ( 24 ساعت )

10.000 ریال

هفتگی

60.000 ریال

ماهانه

220.000 ریال

 

شرایط و نکات مهم:

·        امکان فعال سازی همزمان دو بسته ( مثلا هفتگی و ماهانه ) برای مشترک وجود ندارد.

·        مشترک در صورتی می تواند نسبت به فعال سازی مجدد همان بسته یا خرید بسته جدید اقدام نماید که بازه زمانی بسته قبلی به اتمام رسیده باشد.

·        هزینه این سرویس برای مشترکین دائمی در صورتحساب بعدی اعمال می گردد و برای مشترکین اعتباری در همان لحظه از اعتبار ریالی مشترک اعتباری کسر می گردد.

 البته برای مشترکین اعتباری مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده در زمان خرید بسته از حساب مشترک کسر نمی گردد. زیرا از تاریخ 22/1/97 در راستای توجه به حقوق مشترکین به جای آن که در زمان خرید، مالیات از حساب مشترک کسر گردد، در زمان فعال سازی بسته این مبلغ کسر می گردد.

 

2.     طرح روزهای گرم حرفی

این طرح هم که از اول دی ماه سال 1393 شروع شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، فرصتی است برای مشترکینی که مکالمه های طولانی مدت دارند و به دنبال مدیریت بهتر هزینه های مربوط به این بخش می باشند.  بر اساس این طرح کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند تنها با پرداخت 20،000 ریال معادل دو هزار تومان در طول روز از 60 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) لذت ببرند. بازه زمانی استفاده از طرح روزهای گرم حرفی از 7 صبح تا 23 شب می باشد.

درگاه های ارتباطی برای فعال سازی و استعلام از وضعیت بسته به شرح ذیل می باشد:

 

فعالیت

درگاه پیامکی 8064

درگاه کد دستوری

استعلام وضعیت بسته ( مشترکین اعتباری )

ارسال عدد 0 ( به صورت لاتین )

# 3360 * 10 *

استعلام باقیمانده بسته ( مشترکین دائمی )

ارسال عدد 0 ( به صورت لاتین )

# 3360 * 10 *

خرید بسته

ارسال عدد 1 ( به صورت لاتین )

# 3361 * 10 *

راهنما

ارسال عدد 9( به صورت لاتین )

# 3369 * 10 *

 

 

شرایط و نکات مهم:

·        هر مشترک دائمی و اعتباری در طول یک شبانه روز می تواند تنها یک بار از این طرح استفاده نماید و تنها یک  بسته خریداری نماید.

·        زمان 60 دقیقه مکالمه می تواند در چندین تماس مصرف شود و نیازی نیست که مشترک حتما یک تماس 60 دقیقه ای داشته باشد.

·        مهلت استفاده از 60 دقیقه مکالمه، بلافاصله پس از فعال سازی طرح آغاز شده و تا ساعت 23 همان روز ادامه خواهد داشت.

·        قیمت این طرح برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری یکسان می باشد برابر با دو هزار تومان می باشد.

·        تخفیف مشترک پس از زمان ثبت نام محاسبه می گردد.

·        هزینه این سرویس برای مشترکین دائمی در صورتحساب بعدی اعمال می گردد و برای مشترکین اعتباری در همان لحظه از اعتبار ریالی مشترک اعتباری کسر می گردد.

 البته برای مشترکین اعتباری مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده در زمان خرید بسته از حساب مشترک کسر نمی گردد. زیرا از تاریخ 22/1/97 در راستای توجه به حقوق مشترکین به جای آن که در زمان خرید، مالیات از حساب مشترک کسر گردد، در زمان فعال سازی سرویس این مبلغ کسر می گردد.

  

 

3.     جشنواره جمعه های رویایی

جشنواره جمعه های رویایی فقط مخصوص دانشجویانی می باشد که سیم کارت دانشجویی اپراتور همراه اول دارند. در این طرح رویایی؛ مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می توانند از مکالمه رایگان نامحدود درون شبکه ( شبکه همراه اول و ثابت ) در روزهای جمعه لذت ببرند.

این طرح که تا پایان آذر ماه 1401 ادامه دارد، کاملا رایگان بوده و مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 44 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 44 مربع ) نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند.

در این جشنواره رویایی، علاوه بر رایگان بودن طرح، مدت زمان مکالمه در روزهای جمعه نامحدود اعلام شده و تعداد تماس های مجاز در این روز هم نامحدود می باشد. به همین خاطر مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول تنها با شماره گیری کد دستوری اعلام شده؛ می توانند در روزهای جمعه به صورت نامحدود از مکالمات درون شبکه خود لذت ببرند.