نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم
نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم

مشترکین شاتل موبایل در نوروز 1401 هر روز عیدی می گیرند

همیشه با شروع سال و عوض شدن فصل حال مردم هم بهتر می شود و حالا که سال جدید با قرن جدید دارد میاد باید مردم بیشتر خوشحال باشند. همه منتظر اومدن فصل نو و دادن عیدی و گرفتن عیدی هستند و لحظه شماری می کنند که فصل نو بیاد. در ایام عید که مردم به مسافرت می روند اپراتور های در تلاش هستند که بتوانند اینترنت را به راحتی و با سرعت عالی در اختیار مردم بگذارنند. یکی از این شرکت هایی که در این زمینه اقدام کرده است شرکت شاتل موبایل است که در این چند سال بسیار زحمت کشیده است.شاتل موبایل که باید اپراتور هایی چون همراه اول و ایرانسل و رایتل به رقابت بپردازد برای همین همیشه کار بسیار سختی داشته تا بتواند به سر زبان ها بی افتد . در این چند سال همیشه بازار در قبضه همراه اول و ایرانسل بوده ولی در این اواخر شاتل موبایل سعی کرده که بازار را از قبضه این دو شرکت بزرگ در بیاورد

این بار شاتل موبایل با نزدیک شدن به عید باستانی 1401 سرویس منحصر بفردی را به مدت 13 روز برای مشترکین خود در نظر گرفته است که به نوعی عیدی ویژه این اپراتور برای کاربران می باشد. به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، تمامی مشترکین این اپراتور، همزمان با تحویل سال 1401 در روز 29 اسفند ماه، 30 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به عنوان هدیه دریافت می کنند.

علاوه بر این شاتل موبایل به عنوان اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در جشنواره ویژه نوروز 1401 خود به مدت 13 روز، هر روز برای مشترکین سیم کارت های فعلی و جدید خود اینترنت و مکالمه رایگان در نظر گرفته است. البته کدهای تخفیف شگفت انگیز این اپراتور نیز برای مشترکین به صورت لینک یا کد پیامک شده و آنها می توانند به صورت روزانه از آن استفاده نمایند؛ چون فقط در همان روز اعتبار دارد.

برای دریافت هدیه شاتل موبایل ، مشترکین فعلی این اپراتور باید حداکثر تا تاریخ 27 اسفند ماه 1400 ، امتیاز خود را افزایش دهند افزایش اعتبار مشترکین علاوه بر دریافت هدیه، در کمپین قرعه کشی 30 میلیون کمک هزینه سفر به جام جهانی 2022 قطر نیز عضو شده و با رساندن امتیاز خود به حد نصاب بدون قرعه کشی 13 روز نوروز از شاتل موبایل هدیه دریافت می کنند. حد نصاب این امتیاز برای دریافت هدایای عید برای مشترکین از طریق پیامک اعلام خواهد شد.

مشترکین جدید شاتل موبایل نیز در صورت خرید سیم کارت هوشمند شاتل موبایل حداکثر تا تاریخ 27 اسفند ماه 1400 و فعال سازی آن با یکی از بسته های آغازین 1 تا 4 و یا خرید مودم از هدایای عید این اپراتور بهره مند می گردند.

مشترکین اپراتور شاتل موبایل می توانند با روش های زیر امتیاز خود را در جشنواره نوروز 1401 افزایش دهند:

هر 1000 تومان تراکنش بابت خرید مودم 1 امتیاز

هر 1000 تومان تراکنش بابت خرید سیم کارت و فعال سازی آن 1 امتیاز

هر 1000 تومان تراکنش بابت خرید شارژ 1 امتیاز

هر 1000 تومان بابت خرید اینترنت 1 امتیاز

البته عیدی ویژه شاتل موبایل به مشترکینی اختصاص خواهد یافت که در زمان تخصیص هدیه، سیم کارتشان فعال بوده و به خاطر بدهی و اتمام ترافیک قطع نباشد. فرصت استفاده از این امتیاز نیز تا پایان فروردین می باشد.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این اپراتور به آدرس www.Shatelmobile.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان شاتل موبایل در ارتباط باشند.


بسته اینترنت همراه نامحدود اپراتور ایرانسل

در این سالها اپراتور ایرانسل همیشه در تلاش بوده است که همیشه بهترین انتخاب برای مردم باشد تا بتواند بهترین خدمات را بدهد . در این چند سالهم بسیار ایرانسل موفق و همیشه رضایت مشتریانش را داشته و با بهترین نوع خدماتی که داشته بهتراز همراه اول کارکرده بود. ایرانسل که در چند سال اخیر همیشه به خاطر اینترنت های به صرفه اش مورد زبان زد همه بوده است و در تلاش بوده که بهترین کیفیت را برای مخاطبانش قرار دهد تا جایی که حتی از همراه بهتر کار کند. حالا که عید نوروز بسیار نزدیک است و همه در تب و تاب مسافرت هستند وظیفه ایرانسل بسیار سنگین شده است و همه در شرکت ایرانسل در تلاش هستند که با ارائه خدمات بسیار عالی بتوانند رضایت مشتریان را در سال جدید داشته باشند تا بتوانند بهترین نوع اینترنت را به مردم بدهند و بار دیگر به عنوان یکی از اپراتور های برتر میان مردم قرار بگیرند تا بتوانند امپراتوری ایرانسل را گسترش بدهند

استفاده از اینترنت نامحدود و اینترنت غیر حجمی که هیچ محدودیتی برای کاربران نداشته باشد، یکی از سرویس های منحصر بفردی است که در سال های اخیر از سوی اپراتورها ارائه شده و مورد استقبال کاربران متفاوتی قرار گرفته است. این سرویس که اکثرا مورد توجه گیمرها، تولید کنندگان محتواها و دانلودرها می باشد، در اصل برای کاربرانی است که برایشان حجم اینترنت مهم تر از سرعت آن می باشد. البته سرعت اینترنت ایرانسل در طول شبانه روز از میزان قابل قبولی برخوردار است، ولی استفاده کنندگان این طرح معمولا کسانی هستند که مصرف اینترنت آنها بسیار زیاد بوده و ترجیح می دهند با خیال راحت از خرید اینترنت نامحدود خود لذت برده و پیغام "حجم اینترنت شما تمام شده است" را دریافت نکنند.

در حال حاضر بسته شبانه اینترنت نامحدود همراه ایرانسل با اعتبار زمانی یک روزه با قیمت 3 هزار تومان و بسته شبانه نامحدود هفتگی با قیمت 10 هزار تومان به طور محدود در اختیار مشترکین این اپراتور قرار می گیرد که کاربران متقاضی می توانند با شماره گیری کد دستوری # 5 * 555 * از آن بهره مند گردند. البته شایان ذکر است که بسته اینترنت شبانه در بازه زمانی ساعت 2 تا 8 صبح قابل استفاده می باشد.

بنابراین مشترکین ایرانسل برای مدیرت بهتر هزینه های مربوط به اینترنت می توانند با توجه به نیاز خود از مناسب ترین بسته اینترنت همراه نامحدود در دوره های روزانه یا شبانه استفاده نمایند. این سرویس که از نظر حجم مصرفی هیچ گونه محدودیتی برای کاربر نخواهد داشت، یک فرصت اقتصادی و ارزان برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل می باشد که بتوانند براساس برآورد نیازشان هزینه اینترنت همراه خود را به میزان چشمگیری کاهش دهند.

وب سایت رسمی ایرانسل کلیه اطلاعات مورد نیاز در خصوص این طرح، بسته ها، سرویس ها و خدمات اینترنتی دیگر این اپراتور مبتنی بر فناوری 3G ، 4G و EDGE را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و کافی ست علاقمندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی به آدرس وب سایت ایرانسل به نشانی www. Irancell.ir مراجعه کنند.

 


رویدادی دیگر از سامسونگ و رونمایی از عضو جدید خانواده گلکسیA

در سال های اخیر همیشه جنگ میان اپل و سامسونگ بوده است تا بتوانند بازار به نفع خود بکنند. در سال های اخیر با آمدن تیم کوک شرکت دست به اقدام های مختلفی زده است و باعث ایجاد خون تازه در شرکت اپل شده است که همین مسئله باعث اتفاقات مثبت در بازار گوشی شده و همه شرکت ها علی الخصوص سامسونگ باعث تحول در طراحی های گوشی شده است. در این سال ها سامسونگ همیشه جز سه برند محبوب در میان مردم بوده است و خیلی از مردم گوشی های این شرکت را به دست داشتند علی الخصوص که با گوشی های بسیار عالی و قیمت مناسب توانستند در بازار های متوسط  به خوبی و با قدرت نمایش بگذارند. در این چند وقت هم که با آمدن سری جدید گوشی هایش توانستند که محبوبیت میان مردم پیدا کنند و بسیاری از بازار را به نفع سامسونگ عوض کنند . حال باید دید در ایونت جدید شرکت سامسونگ منتظر رونمایی از چه نوع گوشی های باشیم

در رویداد Galaxy A Event که قرار است در 17 مارس ( 26 اسفند ماه) برگزار گردد، گوشی هوشمند گلکسی A 52 s که نسخه ارتقا یافته مدل گلکسی A 52 محسوب می شود، رونمایی می گردد. علاقمندان به این رویداد می توانند این کنفرانس را از وب سایت شرکت سامسونگ و یا کانال یوتیوپ تماشا کرده و از نزدیک با عضو جدید این خانواده بیشتر آشنا گردند.

عضو جدید خانواده گلکسی A که از مشخصات فنی قابل قبولی برخوردار است به نوعی یک گوشی میان رده محسوب می شود. پشتیبانی این مدل از نسل پنجم اینترنت و برخورداری از گواهی نامه IP67 به تنهایی می تواند نشان از کیفیت بالای این مدل بدهد، ولی ویژگیهای سخت افزاری گلکسی A52s که منجر به اجرای برنامه ها در سریع ترین زمان و کمترین مصرف انرژی می گردد، آنقدر قوی و جذاب بوده که بدون شک این مدل را به یک مدل محبوب در بین گیمرها تبدیل خواهد کرد.

 البته طراحی ساده و شیک این مدل در رنگ های ملیح و مات می تواند مناسب افراد ساده پسند نیز باشد، اما نمایشگر 605 اینچی فوق العاده روشن گلکسی A52s و باتری 4500 میلی آمپری آن از مشخصاتی است که تقریبا هر کاربری را راضی کرده و این مدل را قطعا به یکی از پرفروش های بازار سامسونگ بدل خواهد کرد.

گلکسی A52s یکی دیگر از مدل های کهکشانی سامسونگ محسوب می شود که با توجه به قیمت و ویژگیهای ارتقا یافته اش یک گزینه مناسب برای خرید در نظر گرفته می شود و ویژگیهای بسیار عالی نرم افزاری که در برنامه دوربین آن قرار دارد، می تواند آن قدر عکس های خارق العاده و خاطره انگیز بگیرد که قابل رقابت با بسیاری از مدل های موجود در بازار می باشد.

این گوشی با امکانات یک پرچمدار، عملا یک مدل همه فن حریف است که واقعا به درد هوادارانی می خورد که تمایلی به خرید گوشی های بالای 500 دلار ندارند ولی در عین حال دلشان می خواهد از بهترین ها لذت ببرند. با توجه به این که اپل به تازگی از نسل سوم آیفون SE خود که یک گوشی هوشمند زیبا و مقرون به صرفه است، رونمایی کرده، انتظار می رود مدل های جدید گلکسی A با قیمت مناسب و ویژگی های منحصر بفردش یک رقیب جدید و جدی برای آن به شمار آید. البته برای تعیین قیمت دقیق این مدل باید تا رویداد رونمایی سامسونگ صبر کرد.

گلکسی X cover Pro 2 اولین گوشی هوشمند مقاوم 5G سامسونگ

در این  سال ها دروغ است اگر بگویم که شرکت سامسونگ جز بزرگترین تولید کننده های وسایل خانگی و گوشی بوده است و همیشه در تلاش است که مشتریانش را از خود راضی کند . از زمانی که اپل با استیو جابز شروع به تحول گوشی هوشمند داد تا به امروز تپل بزرگ ترین رقیب سامسونگ بوده است و همیشه این دو در تلاش هستند که خودشان را پادشاه  حوزه تکنولوژی بدانند در این چند سال اپل با گوشی های هوشمند و جالبش توانسته  بازار را به اختیار خود در بیاورد و تا حدودی بازار را به نفع خود در بیارد ولی سامسونگ هم از پای ننشسته و با دادن گوشی های متنوع و قیمت متوسط توانسته بسیار موقعیت خود را در میان مردم بدست بیارد و پرچم دارانش با گوشی های اپل به رقابت بپردازد . این روز ها  بعد از ایونت جالب اپل که در آن از  جدید SE 2022 رونمایی شد حدس ها و گمان هایی از گوشی جدید سامسونگ به صدا در میاد که بسیار می تواند با اس ای به رقابت بپردازد و اسم گوشی هم  گلکسی ایکس کاور پرو 2  است 

از این محصول جدید اطلاعات خاصی در دسترس نیست و هنوز جزئیاتی از بخش های مختلف سخت افزاری و یا نرم افزاری گوشی منتشر نشده؛ ولی بر اساس مشخصات مدل های قبلی می توان پیش بینی کرد که که این مدل نیز مانند سایر گوشی های گلکسی  X cover  با باتری قابل تعویض به بازار عرضه شود. از آنجا که گوشی های هوشمند مقاوم سامسونگ معمولا برای شرکت ها و کارهای صحرایی طراحی می شوند، قابلیت تعویض باتری این امکان را به کاربر می دهد تا باتری خالی شده را با باتری شارژ شده تعویض کرده و مدت زمان بیشتری از شارژ و ارتباط مستمر استفاده نماید.

با توجه به آنچه که گفته شد؛ در مورد تراشه مدل های مقاوم جدید سامسونگ نیز نمی توان اظهار نظر قطعی داشت؛ ولی با توجه به این که X cover Pro  و گلکسی A 51 از تراشه Exynos 9611 استفاده می کنند، می توان پیش بینی کرد گلکسی X cover Pro 2 و گلکسی A53 که قرار است هر دو در آینده رونمایی شوند از تراشه Exynos 1280   بهره مند گردند.

سال هاست کره ایها سعی دارند با طراحی و ساخت گوشی های هوشمند سری  X cover  یک طراحی ظریف را در قالبی محکم و قوی بگنجانند و گوشی هایی محکم و مناسب برای محیط های خشن با آب و هوای نامساعد روانه بازار کنند. هر چند که کره ایها تا حد زیادی با عرضه گوشی هوشمند گلکسی X COVER موفق بوده و به نوعی یک تانک را به دنیای گوشی ها معرفی کردند که در برابر آب، گردو غبار و تا حدی افتادن ( مقاوم در برابر افتادن از ارتفاع 1.5 متر و کمتر) مقاوم بوده و از هندلینگ خوب و استاندارد بالایی برخوردار است، ولی شاید عرضه این مدل جدید با تغییراتی که انتظار می رود هم در ظاهر و هم در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری آن به وجود آید، بتواند فصل جدیدی از مدل های مقاوم را در دنیای گوشی های هوشمند بازگشایی نماید.

در خصوص زمان عرضه گلکسی  X cover Pro 2 هم هیچ نوع اطلاعاتی در دسترس نیست، ولی انتظار می رود این مدل که از پچ های امنیتی ماهانه بهره مند خواهد بود ، همزمان با اندروید 12 عرضه گردد.

 

سیستم عامل گوشی آینده وان پلاس به اندروید خالص نزدیکتر است

در این روز ها که گوشی ها مختلفی به بازار آمده است که باعث رقابت شدیدی بین این شرکت ها می شود و برای این که بتوانند این گوشی ها به فروش برسد باید بهترین شرکت باشد. شرکت های گوشی در این سال ها باعث به وجود آمدن گوشی های بسیار عالی و خوبی شدند که بسیار برای مردم خوب بوده است

به نظر می رسد استقبال بی نظیر کاربران و علاقمندان به تکنولوژی به گوشی های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و خم شونده تحولی عظیم برای شرکت های تولید کننده به ارمغان بیاورد و در این حوزه باید شاهد تحولات و تغییرات اساسی و بنیادی باشیم.

در حال حاضر گوشی های تاشو اوپو Find N و هواوی Mate X2 فقط در بازار چین یافت می شوند که به نظر می رسد در راستای رقابتی که در بین برندها ایجاد شده؛ این روند به زودی تغییر خواهد کرد و در سایر بازارها نیز شاهد عرضه گوشی های تاشوی جدید باشیم.

در همین مورد "گری چن" مدیر نرم افزار وان پلاس گفت که این شرکت قرار است، بروز رسانی بزرگ بعدی خود را با گوگل انجام دهد و گوشی های تاشو و پرچم دار آینده این شرکت از ویژگی های جدیدی بهره خواهند برد که با  Oxygen OS 13 معرفی خواهند شد.

پیش از این شرکت وان پلاس رسما اعلام کرده بود که گوشی های آینده این شرکت از Oxygen OS 13 با رابط کاربری مشابه با نسخه خالص استفاده می کند. وان پلاس بعد از دریافت بازخوردها و انتقادات زیادی که color OS Oppo داشت، تصمیم گرفت تا با بازگشت به ظاهری ساده تر و تمیز تر، ویژگیهای متمایر با تجربه کاربری نزدیک به آنچه کاربران این شرکت انتظار دارند را در دستور کار قرار دهد.

با توجه به آنچه که گری چن بیان کرده؛ گوشی هوشمند تا شدنی وان پلاس احتمالا سازگاری بسیار خوبی با برنا مه ها و سایر موارد داشته باشد. چرا که Oxygen OS 13 قرار است در پاییز 2022 در کنار اندروید 13 عرضه شود و تمام ویژگی های اساسی اندروید 12L را به همراه خواهد داشت و این ویژگی ها کمک می کند تا سیستم عامل این دستگاه ها برای گوشی های تاشدنی که نیازمند صفحه نمایش بزرگ هستند، مناسب تر باشند.

کمپانی وان پلاس که اکنون به عنوان برند زیر مجموعه اوپو شناخته می شود، حوزه اصلی فعالیتش در کشور چین می باشد. البته بازارهای کشورهای هند، اروپا و امریکا نیز به عنوان بازار های کلیدی این شرکت در نظر گرفته می شوند و وان پلاس در نظر دارد تا گوشی های اقتصادی تر سری" نورد " خود را در آینده به صورت گسترده در اروپا عرضه کند.

به نظر می رسد برنامه بلند مدت وان پلاس تمرکز بر روی نرم افزار و سیستم عامل گوشی های هوشمند می باشد و تلاش می کند تا با همکاری بیشتر با اوپو برند خود را به بازارهای بیشتر حتی خاورمیانه گسترش دهد. شاید استفاده وان پلاس از منابع و فناوری های حاصل از تحقیق و توسعه اوپو، بتواند از این برند نه چندان معروف، در آینده ای نزدیک یک رقیب سرسخت برای کمپانی های تولید کننده گوشی هوشمند بسازد.