نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم
نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم

اینجا از همه چیز بترسید، به جز از کرونا!

الان ده ماه شده که یک عدد ویروس وارد کشورمون شده و زندگی همه رو به هم ریخته. شرایط دیگه جوری شده که هممون میترسیم بدون ماسک بیرون بریم و وقتی ماسک روی صورتمون نیست احساس عریانی و کمبود داریم، از فضاهای سرپوشیده و بسته و کلا هرجایی که ازدحام هست فراری شدیم. حتی کافه و پارک رفتن هم دیگه سخت و خطرناک شده! توی شرایط به این بغرنجی، هر کسی دنبال یه تفریح سالم میگرده… تفریحی که با وجود لذت بردن ازش، اونو در معرض ریسک قرار نده و بهداشتی باشه!

اگه شما هم جواب این معما رو نمیدونین، بذارین راهنماییتون کنم… نظرتون راجب به جایی که هیچ آدمی که احتمال بیمار بودنش باشه وجود نداشته باشه، بهداشتی و استریل شده باشه، و کلی هیجان انگیز باشه چیه؟؟ خب پس، معرفی میکنم! اتاق فرار!!!!

 

اول بذارید سیستم اتاق فرار رو براتون توضیح بدم. شما و دوستانتون وارد یه اتاق میشید و درب پشت سر شما بسته میشه. یکی دو ساعت رو با کلی هیجان، شاید ترس و البته مقدار زیادی خنده میگذرونید و به اندازه یه هفته شارژ میشین! با این تفاسیر توی اتاق فرار با فرد دیگه ای برخورد ندارید و شرایط تا حد زیادی بهداشتیه.

از اونجایی که با محتوای اسکیپ روم آشنایی دارید و می دونید که شرکت کننده دستشو تو هر سوراخی می کنه و دست به هر چیز و ناچیزی می زنه، ضدعفونی کردن تمام اتاق با توجه به دستگاه ها و بردهای الکترونیکی که جهت هوشمندسازی بازی در محیط بازی کار شدن غیر ممکنه. اما در عوض اسکیپ کیوب برای اینکه از سلامت شما مطمئن باشه پروتکل های بهداشتی زیر رو رعایت میکنه:

 

·توی قسمت های مختلف اتاق و همچنین توی لابی دیسپنسر ضدعفونی کننده دیواری وجود داره.

·همه پرسنل ماسک میپوشند و از ورود افراد بدون ماسک هم جلوگیری میشه.

·افراد با علائم مشکوک مثل تب یا سرفه اجازه ورود به اتاق های فرار رو ندارن.

·و در نهایت برای جلوگیری از تجمع و ازدحام، تعداد افراد هر گروه نباید بیشتر از 8 نفر باشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد