نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم
نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم

مصرف اینترنت در سایت رندباز نیم بها شد

امروزه عدم اتصال به اینترنت و شبکه های اجتماعی احساسی از بیگانگی و حتی ترس را در ما ایجاد میکند که این موضوع اهمیت داشتن اپراتوری مناسب و همچنین دانش مربوط به خدمات ارائه شده توسط آن اپراتور را افزایش میدهد. اکثر ما با استفاده از اطلاعات ارائه شده در وبسایت های متفاوت درمورد اپراتور خود آگاهی پیدا میکنیم، بنابراین وجود سایتی که اطلاعات تمام اپراتورها را به طور جامع و کامل در اختیار ما قرار دهد میتواند بسیار مفید واقع شود.

سایت رندباز با هدف خرید و فروش سیم‌کارت راه اندازی شد هم اکنون بازاری بزرگ، انعطاف پذیر و سراسری با بیش از هزار فروشگاه و ده هزار سیم‌کارت می‌باشد. رندباز خدماتی نظیر قیمت گذاری سیم‌کارت، جستجوی پیشرفته سیم‌کارت، پشتیبانی از تمام اپراتورهای مجازی، فروش فوری و بیشمار امکانات دیگر را به متقاضیان ارائه میدهد. علاوه بر موارد فوق، رندباز گزینه های دیگری مانند امکان فروش و خرید اقساطی سیم‌کارت، خرید و فروش گوشی موبایل و  آهنگ پیشواز را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

 مدیران رندباز به تازگی موفق شدند این وبسایت را در سایت سازمان فناوری اطلاعات و فناوری کشور ثبت کنند که این اقدام سبب شده اینترنت مورد استفاده توسط مراجعین سایت رندباز تحت تعرفه قرار گرفته و به صورت نیم‌بها حساب شود. بازدیدکنندگان سایت رندباز زین پس می‌توانند با صرف کمترین هزینه به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد