نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم
نوشته های ملیکا

نوشته های ملیکا

هرچی دل تنگم بگه , مینویسم

بسته های رومینگ ویژه نوروز 1403 همراه اول

ممکن است کلمه رومینگ به گوش شما هم خورده باشد. اما معنی این کلمه برای شما گنگ باشد. لازم به ذکر است کلمه رومینگ به این معنی است که افراد توانایی استفاده از سیم کارت ایرانی در خارج از کشور داشته باشند. در گذشته که بسته های رومینگ ارائه نشده بود افرادی که به کشور های خارجی سفر می کردند به غیر از هزینه های زیادی که صرف خرید سیم کارت خارجی می کردند زمان زیادی را نیز صرف خرید سیم کارت خارجی می کردند. اما اپراتور همراه اول با ارائه بسته های رومینگ در سال گذشته برای زائران حج تمتع و ماه گذشته برای مشترکینی که قصد تماشای بازی تیم فوتبال کشور را در قطر داشتند و هم اکنون برای مشترکین همراه اولی که قصد سفر به کشور های خارجی در نوروز 1403 را دارند  این مشکل را رفع کرده است. اپراتور همراه اول برای مشترکین خود بسته های رومینگ در چند کشور مشخص شده را ارائه کرده است و مشترکین با خرید بسته های رومینگ همراه اول می توانند در سفر خود از سیم کارت های ایرانی به راحتی استفاده کرده و لذت ببرند. 


بسته رومینگ چیست ؟

رومینگ به زبان ساده یعنی اینکه بتوانید با سیم کارت ایرانی خود در خارج از ایران از امکاناتی مثل دریافت تماس و پیامک و اینترنت استفاده کنید. با استفاده از سرویس رومینگ، شما نیازی به تهیه سیم کارت کشور مقصد ندارید و با همان سیم کارت خود می‌توانید از شبکه‌های تلفن همراه کشور مقصد، از خدمات اپراتور خود استفاده کنید.

 

بسته رومینگ همراه اول

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی در روزهای پایانی سال، از برنامه های رایج خانواده های ایرانی است که ترجیح می دهند بنا به میزان بودجه خود، با برنامه ای مشخص به استقبال سال نو بروند.

اپراتور همراه اول برای تمامی مشترکین خود (سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول) چهار بسته رومینگ را ارائه کرده است که مشترکین میتوانند با توجه به کشور منتخب برای سفر، اقدام به خرید و فعالسازی بسته رومینگ کنند.

 

بسته ویژه رومینگ با عراق

اپراتور همراه اول برای کاربران همراه اولی که قصد سفر به کشور عراق را دارند بسته اینترنت نامحدود با مدت زمان استفاده هفت روزه را تدارک دیده است. مشترکین همراه اول میتوانند با پرداخت 500 هزار تومان اقدام به فعال سازی این بسته کنند.

 

بسته ویژه رومینگ با ترکیه

مسافران ترکیه نیز میتوانند با پرداخت 500 هزار تومان بسته اینترنت نامحدود به مدت زمان استفاده در ده روز از بسته رومینگ ترکیه بهره مند شوند.لازم به ذکر است با فعال سازی بسته رومینگ ترکیه هدایایی که شامل (20 دقیقه مکالمه به همراه 20 عدد پیامک) می باشد را از سوی اپراتور همراه اول دریافت خواهید کرد. 

 

بسته ویژه رومینگ با امارات

مشترکین همراه اول که قصد سفر به امارات متحده عربی را دارند، می توانند بسته اینترنت نامحدود هفت روزه را با قیمت 5.000.000 میلیون ریال معادل 500 هزار تومان فعال کنند. اپراتور همراه اول همزمان با خرید بسته رومینگ امارات 30 دقیقه مکالمه و 30 عدد پیامک را به مشترکین هدیه می دهد.

 

بسته های ویژه رومینگ دور دنیا

سایر مشترکان همراه اولی که علاقه مند هستند در سفرهای نوروزی خود به چندین کشور منطقه یا کشورهای اروپایی و آسیایی سفر کنند و بدون خرید سیمکارت خارجی از بسته های مقرون به صرفه اینترنت با مکالمه رومینگ بین المللی استفاده کنند، می توانند بسته های رومینگ دور دنیا ویژه ایام نوروز 1403 را انتخاب کنند.

متقاضیان میتوانند بنا به نیاز خود با پرداخت هزینه یک میلیون تومان اینترنت نامحدود هفت روزه و با پرداخت 480 هزار تومان از بسته 25 دقیقه مکالمه 14 روزه بهره مند شوند.

 

نحوه خرید و فعال سازی بسته های رومینگ همراه اول

مشترکین همراه اول که قصد خرید بسته های رومینگ همراه اول را دارند می توانند با مراجعه به سایت https://mci.ir/roaming  اقدام به خرید و فعال سازی نمایند.
نکته : متقاضیان باید قبل از ورود به کشور مقصد از فعال بودن سرویس رومینگ خود اطمینان یابند. مشترکین همراه اول برای استعلام این کار میتوانند با شماره گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 291 مربع و یا مراجعه به منوی رومینگ اپلیکیشن همراه من اقدام کنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد